Ring gratis via mobil på 80 80 80 xx?...
Fra : Hans Paulin

Dato : 09-03-04 11:04

....jeg skifter internetudbyder fra CyberCity til TDC, og det går op for
mig, at jeg må kunne ringe gratis på supportnumrene 80 80 80 xx fra min
mobiltelefon samtidig med at jeg er på nettet, right?

....det skal lige siges, at jeg har telefonmodem...
Hans

Fra : Fischer

Dato : 09-03-04 11:19

> ...jeg skifter internetudbyder fra CyberCity til TDC, og
> det går op for mig, at jeg må kunne ringe gratis på support-
> numrene 80 80 80 xx fra min mobiltelefon samtidig med
> at jeg er på nettet, right?

Yep. Bare en del af den gode service.

*Fischer

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-03-04 12:39

Fischer skrev:

> Yep. Bare en del af den gode service.

....back to basic!
Hans

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 09-03-04 19:44

On Tue, 9 Mar 2004 11:04:14 +0100, Hans Paulin <glem@det.invalid> wrote:

> ...jeg skifter internetudbyder fra CyberCity til TDC

Fremragende idé. Cypershitty er der sku ikke meget ved.

> og det går op for
> mig, at jeg må kunne ringe gratis på supportnumrene 80 80 80 xx fra min
> mobiltelefon samtidig med at jeg er på nettet, right?
>
> ...det skal lige siges, at jeg har telefonmodem...

Ja du kan i regelen ringe gratis til alle nummer der starter med 80
altså 80 XX XX XX så det skal du ikke være bange for. Det er ligegyldigt
om du ringer fra fastnet eller mobil og også ligegyldigt hvilken operatør
du har
hvis bare den er dansk.

Steven

--
Min mailadresse er for tiden ikke offentligt tilgængelig
grundet for meget unødig spam på min adresse.

Fra : Hans Paulin

Dato : 09-03-04 20:06

Steven Nybo Andersen skrev:

> Fremragende idé. Cypershitty er der sku ikke meget ved.

....inden da havde jeg Tiscali...

....CyberCity har været flinke og korrekte, men jeg har en del time-out
på deres forskellige servere - er det dét, du tænker på?

....dét er jo bare fint!
Hans

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 11-03-04 06:06

On Tue, 9 Mar 2004 20:06:11 +0100, Hans Paulin <glem@det.invalid> wrote:

> ...inden da havde jeg Tiscali...
>
> ...CyberCity har været flinke og korrekte, men jeg har en del time-out
> på deres forskellige servere - er det dét, du tænker på?

Ja, nu tænker jeg generelt på deres mange tekniske problemer, bl.a. time
outs
men også optagede linier og mange andre "sjove" ting.

Helt afgjort.

Steven

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-03-04 07:16

Steven Nybo Andersen skrev:

> Ja, nu tænker jeg generelt på deres mange tekniske problemer, bl.a.
> time outs
> men også optagede linier og mange andre "sjove" ting.

....'kay...

....det sker, at jeg bruger 8-10 gange så lang tid som jeg plejer, når
jeg synkroniserer mine nyhedsgrupper - nærmest u-udholdeligt med 56K...
Hans

Fra : Silent Bob

Dato : 09-03-04 20:30

On Tue, 09 Mar 2004 19:44:13 +0100, Steven Nybo Andersen
<ingen@mail.tak> wrote:

> [...]
>om du ringer fra fastnet eller mobil og også ligegyldigt hvilken operatør

Dog kan modtageren vælge ikke at modtage mobilopkald. Men det er dog
meget sjældent det sker.

--
Silent Bob

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-03-04 22:11

Silent Bob <bob@bob.invalid> wrote in

> Dog kan modtageren vælge ikke at modtage mobilopkald. Men det er
> dog meget sjældent det sker.

I så fald får man vel besked når man forsøger at ringe op ?

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/

Fra : Silent Bob

Dato : 10-03-04 00:48

On Tue, 9 Mar 2004 21:10:55 +0000 (UTC), Henrik Stidsen
<nospamforme@hs235.dk> wrote:

>Silent Bob <bob@bob.invalid> wrote in

>I så fald får man vel besked når man forsøger at ringe op ?

Man får en 3-klangstone. Så det kan man vel godt sige at man gør.
Grunden hertil er at modtageren ikke ønsker at betale for mobilopkald
som er en del dyrere end fastnetopkald.

--
Silent Bob

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-03-04 20:38

Silent Bob skrev:

>Dog kan modtageren vælge ikke at modtage mobilopkald. Men det er dog
>meget sjældent det sker.

Club Nokia havde/har valgt dette. Hmm, Nokia - er det ikke dem der
laver mobiltelefoner?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--