sammensætning af malawi
Fra : Bo

Dato : 09-03-04 09:58

Jeg skal til at købe ind til et 325 L og har kigget lidt på disse 4 slags.
Pseudotropheus Demasoni,
Labidochromis caeruleus (Golden Spec),
Pseudotropheus Estherae,
Tropheus duboisi,
men efter hvad jeg kan læse er de 2 sidste lidt stride, men hvor stride er
de egentlig ?, kan det gå eller vil det give store problemer.
Der kommer derudover også nogle Pragtsmerlinger (ved godt den ikke er fra
malawi, men damn den er sød), og nogle ancistrus Gold i.
Vil det være godt at putte alle Cichlider i på en gang og så holde GODT øje
med nitrit, jeg tænker her på dominans og territorie ?.

Hygge Bo

Fra : Dennis Meng Hansen

Dato : 09-03-04 12:49

Duboisi er så vidt jeg ved, fra Tanganiyka søen..... primært er de stride
overfor sin egen art, er min erfaring med dem - ikke så meget medboerne i
akvariet. Men igen, det er kun min egen erfaring....

/Dennis

Fra : Bo

Dato : 09-03-04 13:47

"Dennis Meng Hansen" <dennis.fjerndette@dpnet.dk> skrev i en meddelelse
> Duboisi er så vidt jeg ved, fra Tanganiyka søen..... primært er de stride

Jeps det slog mig lige da jeg havde trykket send

Hygge Bo