Alternativer til T610 og hvad med unlock
Fra : Thomas Lund Madsen

Dato : 09-03-04 07:41

Hej!

Jeg overvejer at anskaffe mig en telefon med bluetooth og gode
PCsynkroniseringsfaciliteter (kalender ect.)

Er T610 et godt bud eller er der noget bedre?

Min maskine har bluetooth - så det er vel ikke nødvendigt med et datakabel
(eller skal det anv til unlock)

Kan nogen i Aalborgområdet evt. unlocke?

MvH

Thomas

Fra : Kostas

Dato : 09-03-04 08:09

"Thomas Lund Madsen" <thomas_tlm@hotmail.hotmail.com> wrote in

> [...]
> datakabel (eller skal det anv til unlock)
>
> Kan nogen i Aalborgområdet evt. unlocke?

Køb dig en T630 - den kan det du søger og er lige en smule bedre end T610.
Mener ikke den er låst hvis du køber den i øjeblikket. Men kig på
mobilpriser.

Kostas

www.supertips.dk
Ny sæson Superligatips starter snart!

Fra : Peter Theglev

Dato : 09-03-04 10:20

Kostas wrote:
> [...]
>>

> Køb dig en T630 - den kan det du søger og er lige en smule bedre end T610.
> Mener ikke den er låst hvis du køber den i øjeblikket. Men kig på

men 610'eren er i aluminiums-krop; 630'eren er af plastik.

Fra : Kostas

Dato : 09-03-04 11:26

> men 610'eren er i aluminiums-krop; 630'eren er af plastik.

ja og jeg synes 610'eren var alt for skrøbelig. Havde den en del i lommen
og den fik sygeligt mange småridser. De ses ikke på samme måde på 630'eren

Fra : John

Dato : 10-03-04 00:23

"Kostas" <næppe@jeppe.com> skrev i en meddelelse

> ja og jeg synes 610'eren var alt for skrøbelig. Havde den en del i lommen
> og den fik sygeligt mange småridser. De ses ikke på samme måde på 630'eren

Har gjort lige de modsatte erfaringer. Har gået med min i lommen hver dag
siden jeg købte den i sommeren 2003 - og der er ingen synlige ridser i
displayet.

Klart den mest solide (hvis vi ser bort fra murstenen Nokia 2010) og stabile
telefon jeg har haft til dato...

Mvh

John

Fra : Mikkel

Dato : 09-03-04 11:49

"Thomas Lund Madsen" <thomas_tlm@hotmail.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (eller skal det anv til unlock)
>
> Kan nogen i Aalborgområdet evt. unlocke?

Jeg syntes at T610 er et rigtigt godt bud, den eneste forskel på den og T630
er skærmen.

Hvis du har Bluetooth på din PC behøver du ikke kabel.

Der er masser der unlock'er i Aalborg området, se evt.
http://www.dkunlock.dk/ for adresser.

Mikkel.

Fra : Peter & Louise

Dato : 09-03-04 21:44

630 har også ekstern antenne udgang, og den er langt hurtigere end 610'eren,
og kameraet skulle være bedre (ikke pixel mæssigt, men det skulle være Sony
digital kamera teknik der er brugt til 630, langt bedre køb til samme
pris(uden simlock og abonnement)
mvh Peter