Hvilken film?
Fra : Pipeline

Dato : 09-03-04 02:53

For en del år siden så jeg en krigsfilm fra 2. verdenskrig, hvor man fulgte
et lille hold russere/tyskere som kæmper imod hinanden i et sneklædt
bjergterræn. Den ene side venter vist på en konvoj som skal igennem området.
Så vidt jeg husker, ender det med at begge sider får brugt al amunitionen så
de tilsidst har sneboldskampe imod hinanden. Jeg mener også at de sammen
rykker ind i et hus, hvor der er mad og drikke.
Er der en venlig sjæl der kan gennemskue hvilken film det er ?
MVH
Pipeline

Fra : Mads Lund

Dato : 09-03-04 12:54

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> rykker ind i et hus, hvor der er mad og drikke.
> Er der en venlig sjæl der kan gennemskue hvilken film det er ?

Det lyder som "A Midnight Clear".
http://www.imdb.com/title/tt0102443/

- Mads

Fra : Mads Lund

Dato : 09-03-04 12:56

"Mads Lund" <usenet@madslund.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder som "A Midnight Clear".

Og nu ser jeg lige, at du skriver "russere/tyskere"...
Beklager hvis det ikke er den. Den er under alle omstændigheder god. :)

Fra : Pipeline

Dato : 09-03-04 13:12

> "Mads Lund" <usenet@madslund.dk> skrev i en meddelelse

> Og nu ser jeg lige, at du skriver "russere/tyskere"...
> Beklager hvis det ikke er den. Den er under alle omstændigheder god. :)

Jamen du har da ret! Det ER den!
Så er spørgsmålet om den er til at få på region 2 med danske tekster?
MVH
Pipeline
PS: Tak for hjælpen.

Fra : spæf