SMS via datakable på PC fra en T310?
Fra : Kenneth Olsen

Dato : 09-03-04 02:44

Jeg har netop købt sådan et datakabel med tilhørede Fone Data Suite -
fungere også som det skal, men kan man ikke få et program i stil med
Mobile Agent, hvor SMS'erne selv popper op på skærmen helt automatisk,
ikke som her hvor man selv skal ind og hente dem?
Telefonen er en SonyEricsson T310 - testede jo lige om Mobile Agent
virkede med den, men nej...

--
Kenneth Olsen - kenneth@olsen.dk

"There are 10 types of people in the world... those who understand
binary and those who don't."

Fra : kh

Dato : 15-03-04 19:31

> [...]
> ikke som her hvor man selv skal ind og hente dem?
> Telefonen er en SonyEricsson T310 - testede jo lige om Mobile Agent

Mobile Agent v0.09.5 virker fint på min T310 med et datakabel fra
thansen.dk.