IP Adressen forsvinder
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 09-03-04 00:31

Hej gruppe

Jeg kører Win2000, der er opståt det problem, at når jeg indtaster en IP
adresse under TCP/IPX og klikker OK, så smider den bare de indtastede
værdier væk og sætter X i hent automatisk IP adresse...

Nogen der har en forklaring på dette?

Mvh
JR

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 09-03-04 13:55

"Jan Rasmussen" <jr@XXXvejen-net.dk> wrote in message
> [...]
> adresse under TCP/IPX og klikker OK, så smider den bare de indtastede
> værdier væk og sætter X i hent automatisk IP adresse...

Før det første så er det TCP/IP og hvilke værdier skriver du i felterne ?

Jacob

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 10-03-04 18:13

Hej Jacob

Ja, du har ret... TCP/IP (mine fede fingre)

Min IP adresses DNS Wins værdier m.v. er de korrekte, og det har kørt i mere
end et år med disse værdier...

Det er et pludseligt opstået problem... jeg kan blot ikke hvordan hvorfor
eller hvad der er sket...

Så der er nok kun den tunge vej... geninstallation, men det kunne jo være
sjovt at kende årsagen... dels fordi man så måske kunne undgå
geninstallationen, men også for at undgå det skulle ske igen...

De bedste hilsner
JR

Fra : Ambolt

Dato : 17-03-04 12:24

Har du prøvet at gå i egenskaber for din LAN og geninstallere tcp/ip?

OG har du administratorrettigheder til at gøre det du gør?

Ambolt