søger Intel ATA driver til boot
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-03-04 23:53

Hej

jeg har et MSI 865PE Neo2fisr bundkort.... Der er en række P-ata og S-ata
porte fordelt på 2 controllere.. jeg skal have lavet en repair af min Xp
installation. og de 2 disketter der fulgte med til ata driverene, er
forlængst kommet på uendelig diskette marker, bad sektors osv. så lortet
virker ikke.

jeg har prøvet Intels hjemmeside, men de har sku ikke de rigtige drivere...
Kan i hvertfald ikke finde dem.

Så hvis der er nogen der har samme bundkort, eller tilsvarede controllere.
ville jeg blive meget glad for en pakket zip e.l med filerne I

Så vidt jeg er ved er der tale om

Intel ICH5R (82801ER) controller og Promise 20378. Så vidt jeg husker sidder
min Systemharddisk på promise controlleren i P-ata stikket og min ene S-ata
harddisk på Intel controlleren.

Fra : Leony

Dato : 09-03-04 16:33

In news:_O63c.5224$3k6.496@news.get2net.dk,
Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> typed:

> jeg har prøvet Intels hjemmeside, men de har sku ikke de rigtige
> drivere... Kan i hvertfald ikke finde dem.

Har du MSI's hjemmeside?
http://www.msi.com.tw/program/support/download/dld/spt_dld_detail.php?UID=433&kind=1

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-03-04 22:29

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> wrote in message
> Har du MSI's hjemmeside?

http://www.msi.com.tw/program/support/download/dld/spt_dld_detail.php?UID=433&kind=1

ja jeg har sku prøvet det.. Men XP bliver ved med at sige at den ikke kan
finde nogen windows installation.

dog har jeg jo set mig i starten blind på at det bare skal være XP drivere..
men har gået og troet det skulle være dos drivere..