Sejeste IN telefon p.t. ( T610??? )
Fra : Michael

Dato : 08-03-04 22:18

Skal købe en ny lille dims en af dagene... hvad er jer superbrugere's dom...

Hvilken telefon er hot p.t.

Nokia 6600 eller Ericson T610 eller det er måske helt i skoven?

T630 kan vel mere end T610, men den ser ikke så smart ud, mht til knapper
o.s.v.... Hvordan er den i virkeligheden?

Tak for feedback :)

Michael

Fra : Casper

Dato : 08-03-04 22:29

Kan nogen bekræfte af en T610 kan opgraderes til en T630 ?
Jeg har fået fortalt at det er et bedre display end på T610.
Så kan man måske opdatere sin t610 ?

Fra : mullerman

Dato : 08-03-04 23:01

"Casper" <hlctas@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan nogen bekræfte af en T610 kan opgraderes til en T630 ?
> Jeg har fået fortalt at det er et bedre display end på T610.
> Så kan man måske opdatere sin t610 ?

den kan ikke opgarderes, da det er selveskærmen der er forskellen... mener
der sidder en alm lcd skærm i t610'eren og der er en tft skærm i 630'eren,
og man skifter vel ikke lige skærmen.

Synes også at designet af t630 er federe, og specielt tastaturlyset er
suverænt...

check den evt i sort, men den er svær at få fat i...

Martin

Fra : Mikkel

Dato : 09-03-04 01:06

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> den kan ikke opgarderes, da det er selveskærmen der er forskellen... mener
> der sidder en alm lcd skærm i t610'eren og der er en tft skærm i 630'eren,
> og man skifter vel ikke lige skærmen.

Det kan faktisk godt lade sig gøre hvis man er en supernørd.
http://forum.myt610.net/viewtopic.php?t=5177

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 07:11

> T630 kan vel mere end T610, men den ser ikke så smart ud, mht til knapper
> o.s.v.... Hvordan er den i virkeligheden?

Personligt synes jeg T630 er federe end T610. Har indtil nu kun prøvet den i
hvid, skulle gerne få den prøvet i sort indenfor den nærmeste fremtid.

Det kommer meget an på dit behov - Nokia 6600 har mange funktioner som T630
ikke har, samt et større display, men er så også det grimmere og fysisk
større.

Jeg ville vælge T630, da den passer mig i design og størrelse.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Rander

Dato : 09-03-04 16:28

Tue, 9 Mar 2004 07:11:16 +0100 brugte "Jeppe Vestergaard"
<Jeppe(a)dailyrush.dk> 18 linier på at fortælle dette til
dk.teknik.telefoni.mobil:

>Det kommer meget an på dit behov - Nokia 6600 har mange funktioner som T630
>ikke har, samt et større display, men er så også det grimmere og fysisk
>større.

Det er jo så smag og behag - personligt synes jeg mest at T630 minder om en
legetøjtelefon, hvor 6600'eren ser noget mere brugbar og "professionel"
ud...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Det er typisk Gud at være god. (Jenny, 6 år)

Fra : John

Dato : 10-03-04 00:33

"Rander" <lrNOSPAM@rander.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> legetøjtelefon, hvor 6600'eren ser noget mere brugbar og "professionel"

Ja, sådan er smag og behag jo heldigvis forskellig. Jeg mener klart at T610
er den pæneste af de tre. T630 ser meget plastik-agtig ud - og Nokia 6600,
ja jeg ved ikke rigtig hvad den ligner, en udtrådt sutsko måske...

Deres nye modeller 7600, 7700 og N-Gage er helt ved siden af, efter min
mening. Så hellere P900.

Mvh

John

Fra : Rander

Dato : 11-03-04 01:38

Wed, 10 Mar 2004 00:32:56 +0100 brugte John 38 linier på at fortælle dette
> [...]

>er den pæneste af de tre. T630 ser meget plastik-agtig ud - og Nokia 6600,
>ja jeg ved ikke rigtig hvad den ligner, en udtrådt sutsko måske...

Hey, udtrådte sutsko er seje!

>Deres nye modeller 7600, 7700 og N-Gage er helt ved siden af, efter min
>mening. Så hellere P900.

Nu har gået i skole med en gut der havde diabetes, og han sådan sådan en
elektroniks dims til at måle blodsukker - og den var grim! Hvis den lå på
et bord ved siden af en 7600 ville det nok være svært at se forskel...

7700 ligner mest et fejlproduceret brille-etui, og n-Gage minder mig mest
om tidligere tiders elektroniske lommespil (bip-bip-spil, som de blev
kaldt) der er i dag ville blive betragtet som store, tunge og klodsede...

P900 synes jeg ser direkte kedelig ud - ca. lige så spændende som en
mursten uden mørtel...

Der har gennem tiderne kun været TO Ericsson-telefoner jeg synes var pæne,
og det er T68 og T68i.

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Ingen har nogensinde begået selvmord, mens de var ved at læse en god
bog, men mange har, mens de var ved at prøve at skrive en. (Robert Byrne)

Fra : iddqd

Dato : 09-03-04 10:34

Michael wrote:

> Skal købe en ny lille dims en af dagene... hvad er jer superbrugere's dom...
>
> Hvilken telefon er hot p.t.
>
> Nokia 6600 eller Ericson T610 eller det er måske helt i skoven?

Jeg ville gå efter en Nokia 6100!

Den er lille, smart og uden halvdårlige kameraer og den slags. Plus den
har heller ikke nogen super blanke flader der skal pudses hele tiden

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.