Bluetooth med mange stemmeopkald.
Fra : John Frandsen

Dato : 08-03-04 21:41

Hejsa.

Findes der en Bluetooth-tlf. med stemmeopkald, som har mere end de 10 stk.
der er mulighed for i en Nokia 6310i
--
Mvh John
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Fra : Mikkel

Dato : 09-03-04 12:13

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Findes der en Bluetooth-tlf. med stemmeopkald, som har mere end de 10 stk.
> [...]

Manualen til Sony Ericsson T610 siger følgende:

Du kan gemme ca. 50 ord, du optager som
talekommandoer, i de 40 sekunder, der er til
rådighed. Dette afhænger også af, hvad der er gæmt
i hukommelsen ved hjælp af andre funktioner.

Jeg har ikke selv testet det, men som jeg fortolker det kan man vel have et
sted mellem 30 og 50 stemmeopkalds kontakter.

MvH. Mikkel.

Fra : John Frandsen

Dato : 09-03-04 19:30

"Mikkel" <dsl54676@vipFJERN.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har ikke selv testet det, men som jeg fortolker det kan man vel have
et
> sted mellem 30 og 50 stemmeopkalds kontakter.

Hej Mikkel.

Ja, sådan fortolker jeg det også - og det lyder som noget af det rigtige!
Tak for svaret!

Mvh John