"School of Rock" styrer
Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 08-03-04 21:16

Feeeeeed film...

Helt ligetil film, med et gennemskueligt plot. MEN Jack Black er for sjov og
trykker den for vildt af!

Endelig en film der viser hvordan musikundervisningen i folkeskolen burde
varetages

Se den, den er sjov.

Anders Hyltoft

Fjern "REMOVE" ved svar på email.
Eller lad være, men så får jeg den ikke.

Fra : -V-

Dato : 08-03-04 21:43

Anders B. Hyltoft wrote:
> Helt ligetil film, med et gennemskueligt plot. MEN Jack Black er for
> sjov og trykker den for vildt af!
>
> Se den, den er sjov.

Jeps, ja og nemlig.

Især hvis man er lidt frisk med sin rockhistorie.

-V-

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 08-03-04 22:58

> Helt ligetil film, med et gennemskueligt plot. MEN Jack Black er for sjov
og
> trykker den for vildt af!

Måske lige lovlig lige til og gennemskuelig, men dog ganske underholdende og
lidt godt guitar musik er jo aldrig helt ved siden af.

Minder den i øvrigt ikke ret meget om en rock version af Halløj i Klostret
med Whoopi Goldberg? :)

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Anders B. Hyltoft

Dato : 09-03-04 08:58

"Johnny Jakobsen" <btzFJERN-DETTE@area42.dk> wrote in message
> [...]
> lidt godt guitar musik er jo aldrig helt ved siden af.
>
> Minder den i øvrigt ikke ret meget om en rock version af Halløj i Klostret

Joh, eller "dead poets' society" møder AC-DC

Fra : Kostas

Dato : 09-03-04 10:19

> [...]

> Måske lige lovlig lige til og gennemskuelig, men dog ganske
> underholdende og lidt godt guitar musik er jo aldrig helt ved siden

Helt enig. Ikke noget mesterværk - men man kan godt se at rollen er skrevet
direkte til Jack Black. Jeg kan ihvertfald ikke forestille mig andre i den
rolle.

Kostas

www.supertips.dk
Ny sæson Superligatips starter snart!

Fra : Dopedog

Dato : 11-03-04 18:53

> [...]
> trykker den for vildt af!
>
> Endelig en film der viser hvordan musikundervisningen i folkeskolen burde

Yep mig og kæresten var sku også glade for den da vi så den for en måneds
tid siden. Jack Black er sku for sej

-Ronnie

--
Fjern SLETDETHER