Hjælp til valg af musik
Fra : eMJay

Dato : 08-03-04 17:46

Hej

Jeg er løbet lidt tør for ideer og mangler lidt hjælp. Lidt om baghistorien:

Jeg arbejder i en skolefritids-ordning, og her sidst i april skal
3.klasses-børnene optræde for ca. 300 mennesker inkl. deres forældre og børn
mellem 3 og 15 år.
Selve "optrædelsen" er en blanding af forskellige sketch'es,
"Playback-mimning", dansenumre og stagefight.
Af musik under selve showet kan nævnes: Britney - Toxic, Emma (fra MGP) - Du
er den jeg vil ha', Julie - Shout og Michael Jackson - Bad.

Jeg mangler noget musik til at afslutte showet. Altså mens ungerne kommer
ind på scenen til tilskuernes klapsalver.
Første tanke faldt (selvfølgelig) på "We Are The Champions" men det er nok
at tage munden for fuld

Andre forslag til musik der kunne gøre sig til en sådan afslutning modtages
med kyshånd.
Der er ikke nogle genrekrav. (Sidste år i det tilsvarende show sluttede de
af med "Millions Of Stars" med Jean Michel Jarre.)

På forhånd tak
eMJay

Fra : F.B. [3000]

Dato : 08-03-04 18:01

"eMJay" <££££@££££.dk> skrev i en meddelelse:

> Jeg mangler noget musik til at afslutte showet. Altså mens ungerne kommer
> ind på scenen til tilskuernes klapsalver.

Mine unger og musikmedarbejder har lavet en "farvelsang" du gerne må "låne"
og den er på dansk.
Vi har den både med og uden sang.

Vi bruger den hvert år som finale i vores teater, med stor succes.
Den er sød, nem og sangbar.

--
Hilsen

Flemming Jørgensen
Slet: *nospam*

Fra : eMJay

Dato : 08-03-04 18:07

"F.B. [3000]" <zillyinknospam@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> og den er på dansk.
> Vi har den både med og uden sang.
>
> Vi bruger den hvert år som finale i vores teater, med stor succes.

Det lyder som et bud.
Min mailadresse er: hulletsnabelastofanetpunktumdk (hvor snabela og punktum
skal skiftes ud )

eMJay

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 08-03-04 21:05

eMJay <££££@££££.dk> wrote:
> Andre forslag til musik der kunne gøre sig til en sådan afslutning
> modtages med kyshånd.

Hvad med Christina Aguilera: Beautyful
eller Sister Sledge: We are family
eller Kool and the gang: Celebration

/ Flying hotdogs

Fra : Kenneth

Dato : 08-03-04 21:31

Hej
vi har lige lavet revy hvor vi sluttede af med "Go west" hvor vi så i vores
tekst sang farvel, måske en ide
Hilsen Kenneth

Fra : Mads Breddam

Dato : 08-03-04 22:28

> [...]
> ind på scenen til tilskuernes klapsalver.
> Første tanke faldt (selvfølgelig) på "We Are The Champions" men det er nok

The End med The Doors.

Eller måske ikke...

--
Mvh.:
Mads Breddam

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Brian Kals

Dato : 08-03-04 22:39

"eMJay" <££££@££££.dk> wrote in message

> Af musik under selve showet kan nævnes: Britney - Toxic, Emma (fra MGP) -
Du
> er den jeg vil ha', Julie - Shout og Michael Jackson - Bad.

Lidt sjovt at "Bad" går igen og igen

Kan huske den også blev brugt meget til netop undervisning/opvisning da jeg
fik i folkeskole

Mvh
Brian

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-03-04 16:39

eMJay wrote:
> [...]
> ind på scenen til tilskuernes klapsalver.
> Første tanke faldt (selvfølgelig) på "We Are The Champions" men det er nok

Alt efter hvilken form for afslutning det skal være kunne Chariots Of
Fire (med en kunstner hvis jeg navn jeg lige har glemt) eller Its After
Dark med DAD måske bruges?

Fra : Stig Friis

Dato : 10-03-04 21:44

Hvad med Lady marmalade som brugt i Molin rouge, se ekstra dvd clip ?