Nokia 6600 genstarter umotiveret
Fra : HSK

Dato : 08-03-04 16:21

Hej!

Jeg har en Nokia 6600. Den genstarter i over 50% af tilfældene lige når man
har sendt en SMS-besked.

Oplever andre det samme? Løses det med en softwareopgradering eller hvad?

Kører med Telmores nye SIM-kort. Sætter jeg mit oldtids-Sonofon-SIM-kort i,
så er der ingen problemer.... Mystisk??

Mvh Henrik

Fra : Onkel Ond

Dato : 08-03-04 23:35

"HSK" <hsknosp@m2840.dk> skrev bl.a.:

> Jeg har en Nokia 6600. Den genstarter i over 50% af tilfældene lige når
man
> har sendt en SMS-besked.
>
> Oplever andre det samme? Løses det med en softwareopgradering eller hvad?

Ja, min gør det også fra tid til anden, har ikke noget bud på en løsning

> Kører med Telmores nye SIM-kort. Sætter jeg mit oldtids-Sonofon-SIM-kort
i,
> så er der ingen problemer.... Mystisk??

Kører med standard Telmore SIM, og har ikke prøvet med andre...

Mvh. Jakob Færch-Jensen

Fra : Tim

Dato : 09-03-04 20:42

send den til modify de kan nok lave den

Fra : Per Jørgensen

Dato : 09-03-04 22:24

"HSK" <hsknosp@m2840.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kører med Telmores nye SIM-kort. Sætter jeg mit oldtids-Sonofon-SIM-kort

Tror faktisk jeg havde samme problem. Havde sat den til at sende
SMS over GPRS. Den genstartede også lige efter afsendt besked.
Mener faktisk det hørte op da jeg ændrede det til GSM igen.

Per.