win xp og netværk
Fra : Bent Klausen

Dato : 08-03-04 16:18

Jeg har to komputere som begge kører xp, men jeg kan ikke få dem til og
finde hindanden via netværk. Den ene er stationær, den anden er bærbar m
trådløs internet. Jeg bruger netværksguiden og giver forbindelserne samme
navn men intet nytter. De kører begge med den indbyggede firewall. Nogle
gode ideer???

Den ulykkelige.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 08-03-04 16:43

"Bent Klausen" <bimmers-musik@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> navn men intet nytter. De kører begge med den indbyggede firewall. Nogle

den indbyggede firewall spærer for trafikken til at kommunikere lokalt.. det
er mulig man kan åbne en port for at give adgang. Kan man i kke lige huske
hvilken

De kan også være på 2 forskellige supnet hvis i kører fx ADSL ved tdc med 2
dynamiske Ip´ere via switch.