Asus A7N8X - E Deluxe
Fra : Ove Kristensen

Dato : 08-03-04 15:47

Hej !

Jeg har købt et Asus A7N8X - E Deluxe bundkort med en Barton 2600 + med 512
Kb L2 cache og med en 512 Mb pc 3200 DDR ram, men der er noget galt, når man
f.eks. vil åbne Outlook Express - så er det lige som om den hænger, og
kommer så lidt efter. Jeg kører med et Geforce 2 MX/MX 400 med 64 ram, og
driverne til dette kort er opdateret.

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Floffer Poffer

Dato : 08-03-04 17:05

On Mon, 8 Mar 2004 15:46:38 +0100, "Ove Kristensen" <ovek@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>f.eks. vil åbne Outlook Express - så er det lige som om den hænger, og
>kommer så lidt efter. Jeg kører med et Geforce 2 MX/MX 400 med 64 ram, og

Hvad får dig til at tro det er et HW problem?
Det er nok nærmere fordi du har prøvet at afinstalle MSN - det gør
vist at OE "hænger" nogle sekunder...
Men det kan vist fixes hvis du spørg google pænt

Fra : Ove Kristensen

Dato : 08-03-04 17:44

"Floffer Poffer" <postmaster.floffersovs@mail.dk> skrev i en meddelelse
> On Mon, 8 Mar 2004 15:46:38 +0100, "Ove

> Hvad får dig til at tro det er et HW problem?
> Det er nok nærmere fordi du har prøvet at afinstalle MSN - det gør
> vist at OE "hænger" nogle sekunder...

Jeg har ikke afinstalleret noget, men det er også andre programmer som
virker overordentlig sløve når jeg vil køre dem, og derfor skrev jeg også
f.eks. Outlook Express - det kan jo f.eks. være en indstilling inde i bios?

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Claus Hansen

Dato : 08-03-04 19:34

Har du tjekket at alle drivere er installerete korrekt og er opdaterede?

/Claus

Fra : Ove Kristensen

Dato : 08-03-04 21:42

Det skulle de være, og der er også installeret servicepack 1 + diverse
updates fra Microsoft.

Med venlig hilsen

OveK.

Fra : PeberSvenden

Dato : 13-03-04 10:04

Prøv at afinstalerer opdats nr 826999 og nr. 811493

Morten