The Savage
Fra : Martin Andersen

Dato : 08-03-04 14:20

Nogen som har set den her?
http://www.imdb.com/title/tt0339135/

En af de bedre B-film med Van Damme.

Fra : Christian

Dato : 08-03-04 14:28

On Mon, 08 Mar 2004 13:19:55 GMT, "Martin Andersen"
<15andersen_removethis_@telia.com> wrote:

>Nogen som har set den her?
>http://www.imdb.com/title/tt0339135/
>
>En af de bedre B-film med Van Damme.

Jeg lod mig overtale af kommentarerne på IMDB om, at Van Damme nu
endelig var blevet voksen og det var solidt skuespil etc. Jeg blev
slemt skuffet. Filmen sagde mig intet.

/Christian

Fra : Martin Andersen

Dato : 08-03-04 14:46

> Jeg lod mig overtale af kommentarerne på IMDB om, at Van Damme nu
> endelig var blevet voksen og det var solidt skuespil etc. Jeg blev
> slemt skuffet. Filmen sagde mig intet.

Han prøver hvertfald på at spille. Filmen er ok, set i forhold til at Van
Damme er en B-skuespiller, hvis eneste ordentlige film er Bloodsport

Fra : Lasse

Dato : 08-03-04 15:02

"Martin Andersen" <15andersen_removethis_@telia.com> wrote in message

> Han prøver hvertfald på at spille. Filmen er ok, set i forhold til at Van
> Damme er en B-skuespiller, hvis eneste ordentlige film er Bloodsport

Synes nu heller ikke den var så god, men den kunne da ses.

Desuden synes jeg han så meget mindre ud end han gjorde i f.eks.
Streetfighter? Træner han ikke mere? :)

Lasse

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-03-04 18:29

Hej!

Martin Andersen wrote:

> Nogen som har set den her?

Ja, jeg har set den. Van Damme toppede engang i 80'erne og dette beviser denne
tvivlsomme film ganske godt :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader