Messenger til SE T630 ?
Fra : Kostas

Dato : 08-03-04 13:39

Findes det ?

Havde det på min Nokia 6600 (agile) og det virkede ganske fint. Men kan det
ikke findes til en T630 ???

Kostas

www.supertips.dk
Ny sæson Superligatips starter snart!

Fra : Kim Schulz

Dato : 08-03-04 13:52

On 08 Mar 2004 12:38:54 GMT
Kostas <næppe@jeppe.com> wrote:
> Findes det ?
>
> Havde det på min Nokia 6600 (agile) og det virkede ganske fint. Men
> kan det ikke findes til en T630 ???

cmessenger virker fint på T610 og burde virke på 630 også

--
Fund of Fundanemt - Join the User Group
http://www.fundausers.org | join #fnug @ irc.freenode.net

Fra : Kostas

Dato : 08-03-04 14:33

Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote in news:20040308135216.2ea341f6
@lifesuckz.nork.auc.dk:

> cmessenger virker fint på T610 og burde virke på 630 også

OK det er lidt for kompliceret for mig åbenbart. Jeg får besked om at: your
network settings do not allow you to request this url...

http://cmessenger.cleverlance.com/wap.jsp - det er den jeg prøver at
indtaste.

Fra : Kim Schulz

Dato : 08-03-04 14:53

On 08 Mar 2004 13:33:22 GMT
> [...]
> >

> OK det er lidt for kompliceret for mig åbenbart. Jeg får besked om at:
> your network settings do not allow you to request this url...

er wap sat rigtigt op på telefonen?

Fra : Kostas

Dato : 09-03-04 08:07

Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote in news:20040308145259.337c09a5
@lifesuckz.nork.auc.dk:

> er wap sat rigtigt op på telefonen?

Har bare fået en wap ting fra 80808020. Men det kunne tyde på det ikke
er...

Hmmm....

Fra : Søren Larsen

Dato : 09-03-04 20:20

"Kostas" <næppe@jeppe.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> @lifesuckz.nork.auc.dk:

> Har bare fået en wap ting fra 80808020. Men det kunne tyde på det ikke

Hvad med ICQ, kan man det på en T610

Søren

Fra : Kim Schulz

Dato : 09-03-04 20:33

[snip]

> Hvad med ICQ, kan man det på en T610

cmessenger er en jabber klient som giver dig adgang til
icq,messenger,yahoo messenger, AOL IM og vist et par andre også.

Fra : Torben Hansen

Dato : 15-03-04 11:36

Jeg har anskaffet mig en T630. Dejlig telefon.

Jeg har installeret cmessenger på den, og det virker upåklageligt. Så
nu har jeg alle mine ICQ og Messenger contact's på telefonen. Det
eneste lille minus, er selvfølgelig at det trækker på batteriet. Men
så galt er det heller ikke.

Bare lige for at sige, at det virker.

Kik eventuelt på denne adresse.
http://www.yamigo.com/component/option,com_frontpage/Itemid,1/

Det indbyggede IM program i T630, bliver snart Jabber kompatibelt.
Jeg har snakket med fyren, som har lavet det, via mail. Han siger at
det kommer inden længe, de har haft det oppe og køre i en periode, men
har taget servicen ned igen, da der skulle laves lidt ændringer.

Men jeg har prøvet at oprette en konto på sitet. Og det virker sgu'
Men så længe at servicen ikke er jabber kompatible, skal man jo kende
en som også har en T630, for at det har nogen virkning. Men når det
bliver muligt at tilføje MSN og ICQ osv. Så er det da en killer app.

Forskellen fra cmessenger, er jo at man kan gå ud af programmet og
stadig være på. Hvis man vil sende en sms, mens man bruger cmessenger,
så skal man logge af cmessenger, og logge på igen når man er færdig.

Indtil videre er Yamigo gratis. Jeg ved ikke om det kommer til at
koste penge på et tidspunkt. Man ved aldrig.

Prøv det!!

Torben