Holdbarhed på rødder
Fra : Karsten Feddersen

Dato : 08-03-04 13:43

Hej

Er der nogen der ved hvor længe rødder kan holde i vandet? Jeg er
pludselig begyndt at døje med øjeblikkelig misfarvet og ildelugtende
vand. Der går ikke andet end et par dage efter et mere eller mindre
totalt vandskifte.

Der ligger ikke noget og rådner i akvariet, så jeg har en kraftig
mistanke til at det er alle rødderne der er skyld i lugten. Nogle af dem
er 4-6 år gamle, så er der nogen der ved hvor længe de kan holde sig?

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk