Åh nej, nu er det Neo som skal en tur til ~
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-04-01 16:40

Hej gruppe.

*suk* Neo har det skidt.

I lørdags tog vi et smut til Sjælland og kom hjem sent søndag aften.... og
hvad kommer man hjem til???? Neo havde brækket sig temlig nogle steder. Han
var dog frisk da vi kom hjem, endda så frisk at han hoppede op på kommoden
og nippede af en ny lille plante (som jeg fik af min svigerinde), som jeg
endnu ikke havde fået tjekket. Fluks flyttede jeg den, da jeg jo ikke anede
om den var "god" for Neo.

Nå men mandag fejlede han ikke noget, men jeg havde dog lagt mærke til at
han ikke havde lavet stort i bakken, andet end 1 gang siden lørdag
eftermiddag. Hm!

I går tirsdag var han meget stille, i løbet af hele dagen og i går aftes
begyndte han at jamre sig og så brækkede staklen sig igen..... og igen flere
gange og til sidst havde han ikke rigtigt noget at komme af med.
Ringede straks til dyrlægen og han skal så se ham i dag. Sidder og venter på
at klokken bliver 18, så vi kan komme ind til doktoren.... hvor er tiden dog
lang.

Har været på job indtil kl. 16, så har ikke kunnet følge Neo hele dagen. men
kæresten siger at Neo har været meget stille og at han har kastet op et par
gange. Jeg kan se at Neo ikke har spist og han har heller ikke drukket noget
vand........ for pokker hvor er jeg nervøs.

Tog et smut ind på en planteskole, på vej hjem fra jobbet i dag og fandt ud
af at den nye plante, som han har nippet af, ikke er giftig for ham, men
bladene er så tykke at de kan lave forstoppelse.....

Har selvfølgelig pløjet nettet igennem, for at læse om hvad han kan fejle.
Men blev kun trist af det læsning, for det kan være alt muligt, lige fra
kræft til jeg ved ikke hvad........ damn! jeg håber at det "kun" er
forstoppelse, min lille gøj er udsat for.

Nå nu må vi se at gøre os klar til at køre. Håber på det bedste, men frygter
også det værste

Joan

Fra : trine

Dato : 25-04-01 18:28

Hej Joan....

Vi håber det bedste .....kæmpe kæletur til det lille pjok..
Skriv lige når i har været hos doktoren ik??

Emil, Luna og Trine

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 25-04-01 18:34

Hej igen

Tjaeh blev ikke så meget klogere......... jo lidt... men

Neo havde lidt feber og maven havde det ikke så godt. Der ud over, kunne
dyrlægen høre noget på hans lunger

Neo fik et skud penicilin, så fik vi kattemalt, samt penicilinpiller med
hjem.
Han har guffet lidt malt og en vitaminpille og ligger nu og slapper af.
Dyrlægen ville gerne høre fra os fredag, for at høre om der er bedring. Hvis
ikke Neo er ok efter weekenden, skal han røntgenfotograferes og tjekkes i
alle ender og kanter.

Nu venter jeg spændt og håber at han snart vil begynde at spise og gøre
stort i sin kasse.

Har så ondt af den lille mand

Joan

Fra : Kate

Dato : 25-04-01 20:58

Åh Joan

Jeg håber at Neo bliver frisk igen, stakkels mis.
--
Kate

Visit my home page, it's about rabbits, mostly:
http://home7.inet.tele.dk/oliwer
My address is spam blocked. The real one is oliwer@mail.tele.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 26-04-01 19:56

Hej igen

Lidt nyt.

I går aftes spiste Neo, en spiseskefuld dåsemad og jubiiii det kom ikke op
igen..... men her til morgen fik han sin penicilinpille, lidt malt og han
spiste en god portion mad...... *suk* det hele kom op igen incl. pillen.

Så fik han en pille igen i eftermiddags og han har spist lidt aftensmad. Det
er nu et par timer siden og det er ikke kommet op igen

Men men men..... han har stadig ikke lavet stort i sin bakke, så jeg er jo
selvfølgelig nervøs for om han brækker sig igen.
Jeg er kommet i tanke om at I her i gruppen, snakker godt for kogt fisk til
misserne når de er sløje. Mit spørgsmål er nu: er kogt fisk også godt mod
forstoppelse?

Joan