Skærme
Fijala 3554
Beskidt skærm til min bærbare
Fra : Silver

Dato : 07-03-04 19:22

Hejsa.

Jeg ville lige høre eksperterne herinde hvad der er den bedste metode til at
gøre en skærm ren med, det drejer sig om en skærm til en bærbar computer
C1110 Fujitsu Siemens. Overfladen er jo lidt anderledes end min alm 19" som
jeg normalt bruger Ajax viduesrens til.

Mvh
Silver

Fra : Flemming Joensson

Dato : 07-03-04 20:24

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> computer C1110 Fujitsu Siemens. Overfladen er jo lidt anderledes end
> min alm 19" som jeg normalt bruger Ajax viduesrens til.

En klud vredet *meget* godt op i lunkent vand. Så skulle du være på den
sikre side. Det er vigtigt at den er vredet godt op, så du ikke risikerer
at der løber vand ned i selve elektronikken i skærmen. Jeg bruger selv
ovenstående fremgangsmåde på min Dell Latitude laptop og den fremstår
stadig som da jeg modtog den i april sidste år.

Flemming

Fra : Thomas

Dato : 08-03-04 14:04

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> gøre en skærm ren med, det drejer sig om en skærm til en bærbar computer
> C1110 Fujitsu Siemens. Overfladen er jo lidt anderledes end min alm 19"

Har hørt at man kan bruge tape, da ihvertfald på LCD skærme på digitale
kameraer m.v.
På eget ansvar!!!