N4S Underground?
Fra : Brian Hansen

Dato : 07-03-04 17:16

Hey!

Er snart træt af dette spil og er dårlig kommet i gang endnu!

1. Kan ikke få det opdateret, har også prøvet via linket på EA-GAMES.DK siden,
men unden resultat...

2. Sidder med et Microsoft FF wheel, men synes at FF virker lige hen i vejret;
mærker intet til at køre med 200 km/t over en kantsten med det ene forhjul samt til tider
ryster det helt vildt i lang tid, hvad er det for noget ****?
Kan heller ikke finde nogen steder at stille på f.eks. deadzone?

3. Læste på EA.DK siden at der var nogen der havde fået en svensk udgave af spillet,
vil det sige at det kan installeres på dansk og hvis tilfældet hvordan? Eller er det kun manualen,
der menes med hensyn til sprog?
Har prøvet at slette det igen, men får ikke muligheden for at vælge sprog, mindes dog
godt nok at jeg havde det første gang, med mindre jeg forveksler det med et andet spil,
men har så ikke fået muligheden siden.

Mvh.
Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 07-03-04 17:25

4. Kan man ikke finde patchen andet sted og undgå autoupdate? Tænker på at downloade den
for derefter at installere den, samt muligheden for at kunne gemme den?

Mvh.
Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 07-03-04 17:39

"Brian Hansen" <brian-hansen@postkasse.com> wrote in message news:404b4c73$0$1667$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> 4. Kan man ikke finde patchen andet sted og undgå autoupdate? Tænker på at downloade den
> for derefter at installere den, samt muligheden for at kunne gemme den?

Har fundet dén og er ved at hente den ned...

Mvh.
Brian

Fra : Ding-Dong

Dato : 08-03-04 10:53

Brian Hansen skrev i en meddelelse
> Har fundet dén og er ved at hente den ned...

Har du et link du vil dele med os andre?

Ding-Dong

Fra : Brian Hansen

Dato : 09-03-04 00:14

"Ding-Dong" <PIP@PIP.PIP> wrote in message news:c2hfp7$2asj$1@news.cybercity.dk...
> Har du et link du vil dele med os andre?

Jep...
Husk at vælge Europe version...

http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/patch.jsp

Mvh.
Brian

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-03-04 18:20

Brian Hansen wrote:
> [...]
> ryster det helt vildt i lang tid, hvad er det for noget ****?
> Kan heller ikke finde nogen steder at stille på f.eks. deadzone?

Jeg har også opgivet at bruge FF Rat & Pedaler med dette spil, det synes jeg
ikke det egner sig til. Accepterer man at det er noget arcadeagtigt, er det
dog meget sjovt at spille med tastaturet.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-03-04 11:39

In article <c2flij$1sbh36$1@ID-151707.news.uni-berlin.de>, dazzler53
@hotmail.com says...

> Jeg har også opgivet at bruge FF Rat & Pedaler med dette spil, det synes jeg
> ikke det egner sig til. Accepterer man at det er noget arcadeagtigt, er det

Jeg droppede spillet netop pga. arcade-præget.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen