Skærme
Fijala 3554
Skærm slukker..
Fra : Nicowitch

Dato : 25-04-01 16:07

Hej NG

Min skærm har det med at slukke lige pludselig, hvis jeg så giver den et
lille slag i siden starter den igen hvis dette ikke er nok så skal den
slukkes i nogle minutter før den virker igen. Jeg fandt ud af den gør det
mest når jeg køre 85Hz, så hvis jeg nøjes med 70Hz gå det lige..
Nogen der kender løsningen på dette problem..

Mvh.
Nicolaj

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 25-04-01 16:53

"Nicowitch" <danefred@post2.tele.dk> wrote in message
> [...]
> mest når jeg køre 85Hz, så hvis jeg nøjes med 70Hz gå det lige..
> Nogen der kender løsningen på dette problem..

Efter din fejlbeskrivelse lyder det som nogle kondensatore i horisontal
afbøjningen, der har dårlig forbindelse.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Nicolai Boilesen