MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ubisoft og deres registreringer
Fra : sniper_Nolight

Dato : 07-03-04 15:41

nu har jeg snart registreret mig hos ubisoft 1000 gange i tidens løb - hver
gang man installerer et af deres produkter kommer der en mappe med
registrering i C/Program Files - de kan ikke fjernes i Tilføj/fjern
programmer - hvordan afinstallerer man dem? - skal man blot slette mappen og
fjerne genvejene eller er der en måde hvorpå de fjernes helt? - de irriterer
mig!

vh
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 08-03-04 17:32

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> Tilføj/fjern programmer - hvordan afinstallerer man dem? - skal man
> blot slette mappen og fjerne genvejene eller er der en måde hvorpå de

Hvis du ikke kan slette dem via "Tilføj/fjern programmer" så kan du, som du
selv skriver, slette mappen og ikonerne. Derefter vil det nok være en god
idé at lave en oprydning i registeringsdatabasen, så de sidste
efterladenskaber forsvinder. Så burde programmet være slettet helt. Det med
at rense registeringsdatabasen findes der en masse programmer(også
freeware) - prøv at søge lidt efter dem(eller måske er der en herinde der
kan anbefale et?).

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-03-04 20:04

> [...]
> at rense registeringsdatabasen findes der en masse programmer(også
> freeware) - prøv at søge lidt efter dem(eller måske er der en herinde der

jeg har et sådant progam og jeg tror osse det er eneste mulighed for at
fjerne det.

Fra : hotspot@plong.fup

Dato : 15-03-04 21:12

sniper_Nolight wrote:

> du

> med

> jeg har et sådant progam og jeg tror osse det er eneste mulighed for at
> fjerne det.
Svaret hedder 'Norton Works'.