MS Windows
briani 27239
ikke nok system huk.???? HLÆLP
Fra : Kasper Wittendorff

Dato : 07-03-04 15:25

Hey allesammen..

Jeg har et STORT problem, jeg kan ikke spille Championship Manager 01/02!!!
Når jeg vil starte et spil så siger den at der ikke er system hukommelse
nok, hvilket et underlig for jeg har aldrig haft det problem før.

Jeg køre Win Xp Pro på en AMD 4 Processor
756MB Ram
1,15 Ghz

Har 1.2 GB fri på C drevet
og 3,6 Gb fri på D drevet hvor spillet ligger.

Nogen der kan hjælpe mig Plz???

På forhånd Tak Kasper

Fra : Henning Larsen

Dato : 08-03-04 15:42

"Kasper Wittendorff" <totti50@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1,15 Ghz
>
> Har 1.2 GB fri på C drevet
> og 3,6 Gb fri på D drevet hvor spillet ligger.

Du har kun 1.2 gb fri på c drevet, så er der nok ikke plads til den
virtuelle hukommelse (side-filen). Min Win XP sætter som standard den
virtuelle hukommelse til det dobbelte af den fysiske ram-mængde. Prøv at
reducere størrelsen på din side-fil eller frigør plads på c drevet.

Henning

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-03-04 09:03

In article <404b30bf$0$123$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, totti50
@adslhome.dk says...

> Jeg køre Win Xp Pro på en AMD 4 Processor

Undskyld jeg spørger, men hvad er en AMD 4 Processor?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : phg1

Dato : 12-03-04 21:56

"Kasper Wittendorff" skrev d. 07-03-04 15:25 dette indlæg :
> [...]
> 1,15 Ghz
>
> Har 1.2 GB fri på C drevet
> og 3,6 Gb fri på D drevet hvor spillet ligger.

du skal ind og ændre er din virtuelle hukommelse i computeren den skal
sættes lidt op nu har jeg ikke selv xp(win2000)så jeg vil sige prøv at
søge på google og skriv "virtuel hukommelse win xp" for din indstilling
af den virtuelle hukommelse kommer også an på hvor meget ram du har
osv.men der findes nogle gode sider på nettet der kan hjælpe dig

http://www.kandu.dk/