Nokia 3100
Fra : Lars Raaby

Dato : 07-03-04 11:57

Kan købes for 269,00kr i uge 11i Superbrugsen.
Er det en god /konetelefon/ ?
Jeg havde tænkt på en 3510i til min Kone men så kom det tilbud.

/Lars
--
Min kone synes jeg er alt for nysgerrig - Eller det er i hvert
fald hvad hun skriver i sin dagbog.

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 07-03-04 14:16

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dks> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /Lars
> --
> Min kone synes jeg er alt for nysgerrig - Eller det er i hvert

Hej....

telefon er skam fin nok... det kommer helt and på hvad hun skal bruge den
til!!

--
med venlige hilsen
Tobias Klint

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-03-04 15:40

On Sun, 07 Mar 2004 11:56:33 +0100, Lars Raaby wrote:

> Kan købes for 269,00kr i uge 11i Superbrugsen.
> Er det en god /konetelefon/ ?

Min "kone" har lige købt en... hun er ovenud lykkelig og efter, at jeg
har leget lidt med den, må jeg give hende ret... den er sq fed!

> Jeg havde tænkt på en 3510i til min Kone men så kom det tilbud.

Heeeelt sikkert 3100 fremfor 3510i!

Meen det tilbud.. er det ikke med Debitelfarvel ?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 07-03-04 15:57

"Lars Raaby" <No_Antivirus@raaby.dks> skrev i melding
> Kan købes for 269,00kr i uge 11i Superbrugsen.
> Er det en god /konetelefon/ ?
> Jeg havde tænkt på en 3510i til min Kone men så kom det tilbud.

Det er en god telefon, både for koner og andre. Det er mye telefon for
pengene.

Den har mange finesser, samt at den er liten og lett å bruke. Den kan kobles
til PC for overføring av bilder og ringetoner, samt synking med Outlook, om
det skulle være ønskelig. Man kan benytte Nokias egen PC Suite, som er helt
utmerket.

3100 har alt 3510i mangler. Blant annet har den en mye bedre skjerm, samt at
den kan kobles til PC. 3510i kan kobles til PC, men kun med uoriginal kabel,
som skal plasseres under batteriet. Veldig praktisk...
3100 har innebygget handsfree, men dessverre ikke lydinnspillingsmuligheter,
som mange Siemens-mobiler har. Videre har den en bra kalender. Adresseboken
i 3100 er svært god til å være på en telefon i denne prisklassen. Den lagrer
flere telefonnumre, samt e-postadresse og postadresse (!).

Batteritiden er meget god, både for samtaler og stand-by. Som på andre
Nokia-mobiler går lyset av etter 15 sekunder. Dette sparer strøm, men er
irriterende når man f.eks skriver SMS eller leser wap-sider. Lyset er
kraftig, både i skjerm og tastatur, og man kan bruke telefonen som lykt,
selv om den ikke har innebygget lommelyktfunksjon som et par-tre andre
Nokia-modeller.

Ellers har 3100 mye de samme funksjonene som man finner på 3510i og andre
Nokia-mobiler.

3100 har fått gode resultater i tester.

Jeg har hatt 3 Nokia 3100. Den første ble kjøpt samme dag som den kom i
butikkene. Den krasjet pga softwarefeil, men en velvillig forhandler ga meg
straks en ny (nr 2), som fungerte fint. Min nåværende 3100 ble kjøpt i
februar, og har en nyere software enn de to forroge. Foreløpig har jeg ikke
hatt trøbbel med den.

Ta gjerne kontakt pr mail dersom du lurer på mer om 3100 enten nå, eller
etter kjøpet.

Vennlig hilsen

Thorolv Valentinsen

(Ved e-posthenvendelse, fjern de engelske "glosene" først og sist i
e-mailadressen)

Fra : Lars Raaby

Dato : 08-03-04 11:21

Thorolv Valentinsen skrev bl.a.:

> Det er en god telefon, både for koner og andre. Det er mye
> telefon for pengene.
Tak for det gode svar.
Det er med Debitel. Jeg skal have den låst op så hun kan bruge
den til Telmore 64 kb kort.

Prisen er 269,00 kr.
99,00 i oprettelse + 6 x 99,00 kr.

/Lars
--
Der er kun 10 slags mennesker i verden:
Dem der forstår binært og dem der ikke gør.