bcc på OUTLOOK 2003
Fra : Dan Andersen

Dato : 07-03-04 11:34

Jeg har forgæves ledt efter det fluben, hvor man får bcc feltet frem, når ny
meddelelse skal skrives.
Er der en eller anden, der har de vise sten til, hvor dette flueben skal
sættes?

mvh. Dan Andersen

Fra : Hans

Dato : 07-03-04 11:41

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ny
> meddelelse skal skrives.
> Er der en eller anden, der har de vise sten til, hvor dette flueben skal

Vis > Aktuel Visning > Tilpas aktuel visning.

I Vis resume menuen, tryk på knappen Felter.

I Vis felter menuen, nederst: Vælg tilgængelige felter fra, ændres til Alle
postfelter i rullemenuen.

Tryk på Bcc og Tilføj feltet og tryk OK.

/ Hans

Fra : Hans

Dato : 07-03-04 11:49

> [...]
ny
> meddelelse skal skrives.
> Er der en eller anden, der har de vise sten til, hvor dette flueben skal

Opret ny mail. Træk menuen Vis ned og marker Bcc og luk.

/ Hans

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-03-04 13:35

Dan Andersen skrev i sit indlæg på usenet:
> Jeg har forgæves ledt efter det fluben, hvor man får bcc feltet frem,
> når ny meddelelse skal skrives.
> Er der en eller anden, der har de vise sten til, hvor dette flueben
> skal sættes?

Som Gevaldi fortalte dig i går, så er det forkert gruppe - det har ikke
noget med browsere at gøre.

Prøv i en af disse:

Men i øvrigt skal du i menuen VIS vælge at vise "alle brehoveder"

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 08-03-04 17:08

Tak for alle svarene.. Nogen gange er løsningen lige til at falde over..
Mvh. Dan