MS Windows
briani 27239
IE Startside problem efter Spyware angreb
Fra : Thunder

Dato : 07-03-04 04:34

Har prøvet følgende men uden held:

Start > Kør
Ud for åbn skriver du regedit
Klik på + ud for HKEY_CURRENT_USER
Klik på + ud for Software
Klik på + ud for Microsoft
Klik på + ud for Internet Exploror
Klik på + ud for Main
Find filen Start Page i vinduet tilhøjre og dobbeltklik på den
Under Værdidata finder du den pornoadresse du har nu
Marker denne URL og skriv din nye startsides URL, f.eks. http://www....
Klik på OK og luk vinduet."

Kører Windows XP pro DK. Har pc-cillin 2003.

Har I en ide til hvad der kan være galt? Jeg har prøvet at køre både
Addaware, Spybot, Hijackthis.
Men det har ikke løst problemet.

IE starter stadig op med dette i adresselinien: about:blank og en
irreterende porno side.

Vil påskønne lidt hjælp, på forhånd tak.

Med venlig hilsen

Jan Johansson

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-03-04 05:02

"Thunder" <thunderFJERN@get2net.dk> skrev :

>IE starter stadig op med dette i adresselinien: about:blank og en
>irreterende porno side.

Spørg i news:dk.edb.internet.software.browser, hvor det hører
hjemme, der er nogle skrappe brugere der, der sikkert kan hjælpe.

Det vil også være en god ide, at fortælle, hvilken side det
drejer sig om.
--
Knud

Fra : Thunder

Dato : 07-03-04 05:34

Problemet er løst.

Men tak for henvisningen.

--

---------

Skriv til thunder@pc.dk eller educare.ph@get2net.dk eller igen
thunder@get2net.dk

Ovenstående hører alt sammen til under Educare Philippines.

Med venlig hilsen

Jan Johansson

Fra : Thunder

Dato : 07-03-04 05:55

Løsning kan ses i dk.edb.internet.software.browser
Titel: Uønsket IE Startside - løsning (XP, IE 6.0)

Jan