Telias mail->sms gateway virker ikke længe~
Fra : bvm

Dato : 06-03-04 22:33

Hvis man forsøger med <tlfnr>@gsm1800.telia.dk kommer blot en NDR
"Probaly NOT a Telia customer" retur

Har Telia virkelig fået styr på hvem der er kunder hos dem, eller
er det bare mig der er i bad standing.

Lyder ret usandsynligt de skulle have styr på noget som helst - imho

Fra : Fischer

Dato : 07-03-04 07:04

> Har Telia virkelig fået styr på hvem der er
> kunder hos dem, eller er det bare mig der
> er i bad standing.

Det sker også på mine ikke-Telia numre, så de har åbenbart fået styr på det.

*Fischer

Fra : Lars Christensen

Dato : 07-03-04 12:38

On Sun, 7 Mar 2004 07:04:06 +0100, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

>Det sker også på mine ikke-Telia numre, så de har åbenbart fået styr på det.

Hos mig virker det engang imellem. Det er ligesom at vinde i lotteriet
når de går igennem. Det ene øjeblik får jeg en fejlmeddelse og 2
minutter efter kan jeg prøve igen og den går igennem med det samme.

--
Lars C