Danske CD-covers
Fra : Anders

Dato : 06-03-04 22:23

Jeg har forlist covers til to af mine gamle CD'ere. Er der ikke nogen der
ved hvor man finder nogle nye til udskrift? Det drejer sig om:

MC Einar: Den nye stil
Østkyst Hustlers: Fuld af løgn

Desuden har jeg et grimt (Så den er jeg oså interesseret i et hiQ cover til
=) indercover til:
Bruce Springsteen - Born to Run

Evt. er der en venlig sjæl der vil scanne og emaile noget?
Takker,
Anders

Fra : aj73

Dato : 07-03-04 11:38

"Anders" skrev d. 06-03-04 22:23 dette indlæg :
> [...]
> =) indercover til:
> Bruce Springsteen - Born to Run

> Evt. er der en venlig sjæl der vil scanne og emaile noget?

Prøv dette link til indercover til Bruce Springsteen
http://covertarget.com/si.php?cat=1&id=47861
Har ikke lige kunne finde de andre du søger Men håber du kan bruge
det andet.

http://www.kandu.dk/

Fra : Anders

Dato : 08-03-04 01:01

"aj73" <aj73.news@kandu.dk> wrote in message
> [...]
> http://covertarget.com/si.php?cat=1&id=47861
> Har ikke lige kunne finde de andre du søger Men håber du kan bruge

Klart bedre end det jeg har - men desværre uden "ryggene". Måske jeg bliver
nødt til enten at låne en CD eller "Photoshoppe" den...

Takker,
Anders (der stadig jagter mindst de to første!)