MS Windows
briani 27239
Hvor ligger alle ikonerne i XP?
Fra : Bach|DK|

Dato : 06-03-04 20:43

Hvor finder jeg de ikoner, som bliver brugt på "shutdown" dialogboxen.
Altså den grønne, røde og gule knap? Kan kun finde det røde shutdown
ikon, ikke de to andre. Hvor gemmer de sig?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 06-03-04 21:42

On Sat, 6 Mar 2004 20:42:42 +0100, Bach|DK| wrote:

> Hvor finder jeg de ikoner, som bliver brugt på "shutdown" dialogboxen.
> Altså den grønne, røde og gule knap? Kan kun finde det røde shutdown
> ikon, ikke de to andre. Hvor gemmer de sig?

De ligger i en DLL fil
%SystemRoot%\system32\SHELL32.dll

--
Mvh. Lars

Fra : Lars Stokholm

Dato : 06-03-04 21:56

Lars Jørgensen skrev:

> De ligger i en DLL fil
> %SystemRoot%\system32\SHELL32.dll

Ja, der ligger den røde. ;)

--
Lars Stokholm " Everything under the sun is in tune,
but the sun is eclipsed by the moon. "

- Pink Floyd (Eclipse)

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 07-03-04 08:39

On Sat, 6 Mar 2004 21:55:52 +0100, Lars Stokholm wrote:

> Ja, der ligger den røde. ;)

Hmmm... ja, der tog jeg fejl. De ser jo ikke helt ud som jeg kunne huske
dem. (bruger ikke WinXP std. theme)

Det skulle vel ha' været dem her?
http://www.zdnet.co.uk/reviews/graphics/2001/09/windowsxp-uk-shutdown.jpg

Jeg havde nogle ikoner liggende. Den gule mangler men den grønne er der.
http://2105.dk/temp/3ico.zip

--
Mvh. Lars

Fra : Bach|DK|

Dato : 07-03-04 09:14

> Hmmm... ja, der tog jeg fejl. De ser jo ikke helt ud som jeg kunne
> huske dem. (bruger ikke WinXP std. theme)
>
> Det skulle vel ha' været dem her?

http://www.zdnet.co.uk/reviews/graphics/2001/09/windowsxp-uk-shutdown.jp

Præcis!

> Jeg havde nogle ikoner liggende. Den gule mangler men den grønne er
> der. http://2105.dk/temp/3ico.zip

Men jeg så hellere de "originale". Har selv prøvet med noget print
screen men de bliver ikke så kønne som den røde original jeg har.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 06-03-04 23:15

Lars Stokholm, du skrev:

> Ja, der ligger den røde. ;)

Og for os nostalgikere er der altid moricons.dll

--
Henrik

Fra : Bach|DK|

Dato : 06-03-04 23:54

> Og for os nostalgikere er der altid moricons.dll

Ja, det kan man da kalde nostalgi :) Er der vikelig ikke nogen der kan
finde de to andre ikoner nogen steder?

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Leo.E

Dato : 07-03-04 08:33

"Bach|DK|" <post@NOSPAMPLEASEm-b-f.dk> wrote in message news:<c2dk2r$bov$1@news.net.uni-c.dk>...

> Ja, det kan man da kalde nostalgi :) Er der vikelig ikke nogen der kan
> finde de to andre ikoner nogen steder?

De "gemmer" sig i explorer exe.
Leo

Fra : Bach|DK|

Dato : 07-03-04 09:11

> De "gemmer" sig i explorer exe.

Udemærket forsøg. Der ligger en 10-12 stykker, men desværre ikke dem jeg
skal bruge :(

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning