MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
OUTLOOK 2002 der åbner meget langsomt
Fra : Per Münster

Dato : 06-03-04 20:29

Jeg har et problem med en outlook 2002, der starter meget langsomt. Maskinen
sidder på en "bredbåndsforbindelse" på 64 kbit. Selve præsentations billedet
med Outlook står oven på den tomme outlook i 2-3 minutter før billedet
normaliserer sig. Herefter er alt under forventelig hastighed efter en 64
kbit forbindelse.

Der er ikke nogen fejlmeddelelser af nogen art, blot tager det så lang tid
at komme igang med sine e-mails.

Ser frem til at høre fra nogen der har et svar.

MVH

Per Münster

Fra : Søren Blom

Dato : 07-03-04 13:13

"Per Münster" <nospam@nowhere.com> skrev
> [...]
> med Outlook står oven på den tomme outlook i 2-3 minutter før billedet
> normaliserer sig. Herefter er alt under forventelig hastighed efter en 64

Det har intet med din Internet forbindelse at gøre, hvor hurtigt Outlook
starter op. Du skal søge problemet i din computer, ikke internetforbindelse.

Nu fortæller du ikke noget om din computer, men hvor kraft og saft er der i
din maskine, hvor meget er åbent samtidig med at du skal have startet
Outlook 2002?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Per Münster

Dato : 07-03-04 17:14

2 ghz og 284 mb ram - det skulle vist række.

Men jeg kan tilføje at den "pludselig" er blevet hurtigere igen. Det ville
være rart at vide hvorfor fænomenet har eksisteret.

MVH

Per Münster

Fra : TommyF

Dato : 07-03-04 21:00

On Sun, 7 Mar 2004 17:13:39 +0100, "Per Münster" <nospam@nowhere.com>
wrote:

>2 ghz og 284 mb ram - det skulle vist række.
Jeg er lige gået fra 512Mb til 1GHz, og der var en væsenlig
forøgelse på åbning/lukning af programmer.
Så der er plads til mere end du har, skulle jeg mene.

-------
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-03-04 22:47

Du mener forhåbentligt forbedring i stedet.

Fra : TommyF

Dato : 09-03-04 19:42

On Mon, 08 Mar 2004 22:46:44 +0100, Jens Peter Karlsen
<jpkarlsen@mvps.org> wrote:

>Du mener forhåbentligt forbedring i stedet.
Må indrømme at det ikke stod klart nok, men ja.

-------