MS Windows
briani 27239
Axapta spørgsmål
Fra : R.B.P. (8270)

Dato : 06-03-04 17:20

Hej

Jeg har ledt forgæves efter en gruppe med spørgsmål til Axapta,
så der en venlig sjæl, der kan fortælle mig hvilken gruppe Axapta
spørgsmål hører under ?

Det er tekniske spørgsmål, det drejers sig om.
Så som hvordan man sletter et regnskab o.l.

Mvh

R.B.P.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 06-03-04 19:50

Der findes såvidt jeg kan se ingen specifikke danske grupper til det.
Men der er microsoft.public.axapta og microsoft.public.navision.
Derudover fandt jeg en dansk gruppe hos yahoo groups: