Tweake sin linie
Fra : Per Madsen

Dato : 06-03-04 17:05

Jeg er ny i gruppen her, og ved ikke, om det her er noget I kan hjælpe
med, men nu prøver jeg:

Har hentet et program til Mac OS X hvormed man kan tweake sin
bredbåndsforbindelse,- dvs. man kan justere på størrelsen af de "pakker"
systemet sender og modtager over nettet. Folk har eftersigende opnået
gode resultater med programmet (RMAC), men jeg har endnu ikke fået
lokket ud af dem hvilke indstillinger de har brugt. Nogen der har
erfaringer med programmet, eller som ved hvilke værdier jeg skal
benytte.
I kan se et screenshot her:

http://www.ecotox.dk/rmac.jpg

--
Mhv. Per Madsen
www.ecotox.dk,- Links til uundværligt mac software, sites, musik etc.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-03-04 19:49

"Per Madsen" <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote in message
> [...]
> lokket ud af dem hvilke indstillinger de har brugt. Nogen der har
> erfaringer med programmet, eller som ved hvilke værdier jeg skal

Prøv at se om http://www.dslreports.com/tweak kan give dig nogle data til
intastning.

Fra : Per Madsen

Dato : 06-03-04 21:33

Bjarke Hansen <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

> http://www.dslreports.com/tweak

Tak,- det prøver jeg

Fra : Per Madsen

Dato : 06-03-04 21:44

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> Tak,- det prøver jeg

Fik dette resultat, så der er vist ingen grund til at ændre på noget:

http://ttester.broadbandreports.com/tweak/block:5cd6425?service=dsl&spee
d=2000&os=Mac&via=normal

(...har en 2 mb adsl)