tanken om at få sæd i munden!
Fra : Skytten

Dato : 06-03-04 15:16

hejsa jeg er en pige på 30 år
bor sammen med jordens dejlige fyr elsker ham højt.
jeg har et problem at jeg kan ikke få mig til at sutte af, så det kommer
i munden. Bare tanken om at gøre det. Min fyr vil godt havde jeg gøre
det og vil blive meget glad for det . Har i nogle gode råd og ider??
Håber i kan hjælpe mig.

Fra : Mr. XX

Dato : 06-03-04 15:26

Brug gummi

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 07-03-04 00:43

"Mr. XX" <kvpb@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Brug gummi

Smagen af gummi er da værre end smagen af sæd.

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-04 09:38

Lars Wagner Hansen wrote:

> Smagen af gummi er da værre end smagen af sæd.

Man kan få kondomer med smag..
(appelsin, banan, jordbær, osv.)

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 07-03-04 10:03

"Jens C. Hansen [Odense]" <"[usenet]±[greylion]=[dk]"> skrev i en meddelelse

> Man kan få kondomer med smag..
> (appelsin, banan, jordbær, osv.)

Jeps og så smager de af appelsingummi, banangummi, jordbærgummi, osvgummi,
altså stadig gummi, nu blot med en falsk/parfumeret smag af frugt.

Lars

Fra : (Per Røn

Dato : 07-03-04 13:56

Lars Wagner Hansen <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:

> "Mr. XX" <kvpb@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Smagen af gummi er da værre end smagen af sæd.

En der har et sammenligningsgrundlag .
--
Per Erik Rønne

Fra : Andropov

Dato : 10-03-04 11:06

Anita skrev:

>Det var da i grunden rart at læse. Jeg troede vel nærmest at mænd pr.
>definition var vilde med oralsex.

Oralsex er meget fedt. Men ikke ret mange kvinder som er gode til at
pirre pikhovedet så man er ved at komme.

Fra : Anita

Dato : 10-03-04 12:47

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Oralsex er meget fedt. Men ikke ret mange kvinder som er gode til at
> pirre pikhovedet så man er ved at komme.

Måske var du bare for dårlig til at fortælle hvad du vil ha'. Kvinder kan
_heller ikke_ læse tanker...

/Anita

Fra : Helle

Dato : 06-03-04 16:14

Fra : PerX ...

Dato : 06-03-04 16:42

In article <c2clnq$2rb$1@news.net.uni-c.dk>, hansen-
linda@ishoejby.invalid says...
> [...]
> i munden. Bare tanken om at gøre det. Min fyr vil godt havde jeg gøre
> det og vil blive meget glad for det . Har i nogle gode råd og ider??

Psykologisk analyse om hvorfor du syntes det er ubehageligt?

Fra : Skytten

Dato : 06-03-04 17:01

PerX ... wrote:

> Psykologisk analyse om hvorfor du syntes det er ubehageligt?

Nej jeg ville spørge om I har nogle råd til hvordan jeg kan overvinde
min "frygt" for at få det i munden

Fra : Simon Nielsen

Dato : 07-03-04 22:47

> Nej jeg ville spørge om I har nogle råd til hvordan jeg kan overvinde
> min "frygt" for at få det i munden

Prøv at blande et lilleshotglas med baileys og sprite, hæld to knivspids
salt i, det bliver lidt sødere men er ca. den konsistens sæd har, man
behøves jo ikke at synke, men man kan som de gør adskellige pornofilm bare
spytte det ud og savle lidt omkring munden med det. Eneste råd jeg lige kan
komme på er den med shotglasset og så ellers bare prøve det, hvis du ikke
syntes om det må du jo lade din fyr vide det.

Jeg syntes selv at det tænder mig helt vildt at få den suttet og så sprøjte
ud på min kærestes bryster. Det kunne være et alternativ.

Mvh
Simon

Fra : PerX ...

Dato : 08-03-04 20:17

In article <c2crt8$4jk$1@news.net.uni-c.dk>, hansen-
linda@ishoejby.invalid says...

> Nej jeg ville spørge om I har nogle råd til hvordan jeg kan overvinde
> min "frygt" for at få det i munden

Det var et råd. Du har vel tænkt over det? Er logisk eller ulogisk? Dvs,
fx, du kan ikke lide smagen. Eller ulogisk (dvs psykologisk) hvis du
syntes det er nedtrykkende af dig eller for intimt eller en af 500 andre
grunde?

Fra : Anja Bjerke

Dato : 06-03-04 17:50

Skytten wrote:
> [...]
> kommer i munden. Bare tanken om at gøre det. Min fyr vil godt havde
> jeg gøre det og vil blive meget glad for det . Har i nogle gode råd

1) Ha en regel om at du skal ha full kontroll med hvor langt inn du vil
suge. Viktig! Han må ikke gjøre mot-bevegelser!
2) Han må si fra like før han kommer.
3) Han merker ikke særlig forskjell om du "bare" holder penis utenfor munnen
(og f.eks. inntil kinnet eller leppene) når han kommer. Skulle det likevel
komme litt i munnen kan du spytte det ut igjen! Tror neppe han blir
fornærmet over det.... (I små mengder er det ikke så ille.)
4) God hygiene er selvsagt viktig. Han må være nyvasket.

Hilsen Anja (som selv hater sæd i munnen)

---

Fra : lhm

Dato : 07-03-04 19:30

"Anja Bjerke" <adresseetterfølgeranjagtb@online.no> skrev i en meddelelse
newsn2c.8700$_c4.110503@news4.e.nsc.no...
> [...]
> 4) God hygiene er selvsagt viktig. Han må være nyvasket.
>
> Hilsen Anja (som selv hater sæd i munnen)

Kære Skytte

Det er interessant, at det hovedsaligt er mænd, der svarer på dit indlæg. De
burde jo ikke have så meget erfaring med at få sæd i munden. Jeg tillader
mig at svare dig på trods af jeg er en mand og ikke kender til fornemmelsen.

Vær forsigtig med bare at spytte ud. Det at pigen spytter med det samme, kan
på nogle virke som om hun ikke bryder sig om det = ham, og det virker jo som
om du holder af fyren. Spyt diskret så du er sikker på ikke at såre nogen.
Prøv evt. at gøre det under bruseren, så er det nemt at lade det sive
ubemærket ud. Vi mænd er jo så nemme at narre.

Et godt råd i forbindelse med smagen, som jo nok er lidt speciel, er at tage
en pastil eller et bolche i munden før det går løs. Du får en behagelig smag
i munden og det er vildt frækt for fyren. Smint-pastiller kan anbefales. Pas
på de ikke er for stærke, da peppermynten kan svie.

Håber det bruges
lhm

Fra : vadmand

Dato : 07-03-04 19:40

Må jeg komme med et generelt råd: Lad være med at påtvinge din partner
noget, han/hun føler afsky for. Man kan godt have et godt sexliv uden
partout at skulle prøve alle variationer.

Per V. (der har været lykkeligt gift med den samme kone siden 1967).

Fra : Anders Rughede

Dato : 08-03-04 06:03

vadmand wrote:
> Må jeg komme med et generelt råd: Lad være med at påtvinge din partner
> noget, han/hun føler afsky for. Man kan godt have et godt sexliv uden
> partout at skulle prøve alle variationer.

....og man kan også prøve at bryde nogle grænser engang imellem. Nogle
gange bliver man glædeligt overrasket!

--
Mvh Anders

Fra : vadmand

Dato : 08-03-04 10:28

"Anders Rughede" <ingen@email.dk> skrev i en meddelelse

> ...og man kan også prøve at bryde nogle grænser engang imellem. Nogle
> gange bliver man glædeligt overrasket!

DEt ene udelukker ikke det andet. Men det skal være frivilligt for begge
parter.

Per V.

Fra : Anders Rughede

Dato : 08-03-04 21:09

vadmand wrote:
> "Anders Rughede" <ingen@email.dk> skrev i en meddelelse

> DEt ene udelukker ikke det andet. Men det skal være frivilligt for begge
> parter.

Selvfølgelig, men hun efterspurgte jo netop råd for, hvordan hun skulle
overvinde sin - muligvis irrationelle - frygt for at prøve det. Det
virker på mig, som om hun gerne vil prøve det, men ikke rigtig tør?

--
Mvh Anders

Fra : vadmand

Dato : 08-03-04 23:38

> Selvfølgelig, men hun efterspurgte jo netop råd for, hvordan hun skulle
> overvinde sin - muligvis irrationelle - frygt for at prøve det. Det
> virker på mig, som om hun gerne vil prøve det, men ikke rigtig tør?

Et forståelsesspørgsmål: Hvor mange af jer mænd har egentlig smagt på jeres
egen sæd?

Per V.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 09-03-04 09:47

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Et forståelsesspørgsmål: Hvor mange af jer mænd har egentlig smagt på
jeres
> egen sæd?

Nu kan jeg jo ikke udtale mig på andres vegne, men jeg har da.

Lars

Fra : Henning

Dato : 09-03-04 23:18

Lars Wagner Hansen wrote:
> "vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan jeg jo ikke udtale mig på andres vegne, men jeg har da.

Jeg også, man skal da ikke byde andre en ret, man ikke selv kan
få ned, sal og fedtet, er mit indtryk

En pige der spurgte om hun måtte smage, udtrykte det således:
Det smager nærmest som lunken havregød med salt på, i steddet
for sukker.

MVH
Henning

Fra : Nette

Dato : 10-03-04 23:56

"Henning" dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> En pige der spurgte om hun måtte smage, udtrykte det således:
> Det smager nærmest som lunken havregød med salt på, i steddet
> for sukker.

Gad vide, hvad hun plejer at komme i sin havregrød???

Nette

Fra : Per O. Madsen

Dato : 09-03-04 13:05

> [...]
>
> "Anders Rughede" <ingen@email.dk> skrev i en meddelelse

> Et forståelsesspørgsmål: Hvor mange af jer mænd har egentlig smagt på

Jeg synes i hvert fald at smagen er noget opreklameret ! Man tager det i
hvert fald ikke for smagens skyld !
Og jo, jeg har selv smagt min sæd.
Ifølge eksperter skulle man kunne påvirke smage ved at indtage forskellige
typer fødevarer, men jeg vil nu mene at udgangspunktet ikke giver ret meget
lyst til at forske videre.

Per O.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 09-03-04 22:57

["vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> | Mon, 8 Mar 2004 23:38:09
+0100]

>Et forståelsesspørgsmål: Hvor mange af jer mænd har egentlig smagt på jeres
>egen sæd?

Well, jeg har da (uden at det var nogen særlig spændende oplevelse).

Blandt "seksuelt oplyste" mænd tror jeg at det er ca. 1/3, og resten af
verdenmen er det nok noget mindre :)

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 23:51

Jeg har også, og kan heller ikke tilslutte mig at det skulle være noget
specielt. Smagen er vel hen af østers, snot o.lign. Konsitens er vel det
samme.

Med hensyn til at ændre smagen, så skulle ananasjuice kunne gøre det. Har
aldrig selv prøvet det, men har fået det fortalt af et par venner /
veninder.

--
Med Venlig Hilsen
Anders

Byt --(a)-- med @

Fra : Klaus G.

Dato : 07-03-04 21:33

> [...]
Pas
> på de ikke er for stærke, da peppermynten kan svie.

Er der nogle bestemte pastiller du ikke kan anbefaler, og nogen du kan
anbefale?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Anders Rughede

Dato : 08-03-04 06:01

Anja Bjerke wrote:
> Skytten wrote:
>

> 3) Han merker ikke særlig forskjell om du "bare" holder penis utenfor munnen
> (og f.eks. inntil kinnet eller leppene) når han kommer. Skulle det likevel

Hej Anja,

Resten af punkterne er fornuftige, men som mand må jeg gøre indvending
her. Der er *stor* forskel. Enorm forskel! Det er præcis, når man
kommer, at det er aller, aller, allermest vigtigt at hun fortsætter
præcis med hvad, hun har gjort indtil da, og slikker og sutter om noget
endnu mere intenst!

Sammenlign med din egen situation: hvis jeg slikker min kæreste, og
straks hun begynder at få orgasme fjerner min tunge, så den stille fiser
ud i stedet for at eksplodere, kan du tro, jeg får et spark. Jeg håber,
du forstår? :)

--
Mvh Anders

Fra : Henning

Dato : 09-03-04 23:26

Anders Rughede wrote:

> [...]
> straks hun begynder at få orgasme fjerner min tunge, så den stille
> fiser ud i stedet for at eksplodere, kan du tro, jeg får et spark.

Herre Gud, man griber da bare om sin penis og knokler den færdig
med de få strøg der skal til og lader det sprøjte ud over hendes dejlige
bryster, hvorefter man rallende skvatter sammen, vendende det hvide ud
af øjnende, og får sit eget maveskind sovset ind i sit eget varme creame *G*

For mit vedkommende jubler jeg nærmest af fryd, når damens vædsker
flyder eller sprøjter fra hende under hendes orgasme når jeg slgger
hende, det smager jo lidt salt/surt/sødt UUHHHmmmm *G*

MVH
Henning

Fra : jens

Dato : 07-03-04 00:11

"Skytten" <hansen-linda@ishoejby.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> i munden. Bare tanken om at gøre det. Min fyr vil godt havde jeg gøre
> det og vil blive meget glad for det . Har i nogle gode råd og ider??

Hej skytte
Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du vil have hjælp til.

Men jeg kan da sige, at hvis din fyr vil tage sin sæd i munden for din
skyld, så kan du vel også gøre det for hans skyld.

Nej spøg til side, det lyder som om det ikke er noget du vil bryde dig om,
derfor menner jeg du skal gøre det klart over for ham, så han ikke er i
tvivl.

Jens

Fra : steen

Dato : 07-03-04 08:44

Min gammel lærers råd--

Piger stik aldrig noget om i jer som i ikke også vil tage i munden--

Så en pige vil godt ha fyren sprøjter op i hedes skede--

personligt har jeg det sådan at en mis jeg ikke har lyst til at slikke næger
jeg at stikke den ind i

Fra : Loveme

Dato : 08-03-04 11:02

Øvelse gør mester.
Det har vel også noget med konsistensen at gøre?
Har ladet mig fortælle er arfarne piger, at nogle mænds sæd kan være
temmelig tyk
og kvalmt, og så er der smagen til forskel.
Det smager (iflg. pigerne) forskelligt, afhængig af hvad man har spist.
Har hørt at hvis man skal have et blowjob, så skal man ikke have spist
asparges eller Karry. Selv har jeg fået af vide, at min egen sæd skulle
smage lidt salt og walnøddeagtigt.? Men ellers skulle det ikke rigtigt
smage af noget.
Men jeg kan da godt se problemet hvis det er en fyr der kommer i kæmpe
sprøjt og kaskader, og tykke fede sprøjt. Hvis han hører til
gennemsnittet, so kommer han på en mere behersket måde, å det er nemmere
at kaperer og spytte det ud.

Men jeg kan godt forstå ham, det giver en meget fed orgasme at få det
gjort færdig.
En ubeskrivelig oplevelse for os mænd.

http://www.kandu.dk/

Fra : A. Barney

Dato : 08-03-04 23:23

Loveme wrote:

> Men jeg kan godt forstå ham, det giver en meget fed orgasme at få det
> gjort færdig.
> En ubeskrivelig oplevelse for os mænd.

Hmmm... - jeg må være en af Danmarks mærkeligste mænd, for jeg bryder
mig slet ikke om et blowjob...! At give oralsex synes jeg er OK, men jeg
bryder mig ikke om at være i modtagerens rolle. Hvorfor ved jeg ikke.
Det er ikke fordi jeg synes det er ulækkert eller noget, men det tænder
mig bare _overhovedet_ ikke. Jeg har prøvet nogle gange at kvinder gerne
har villet, eller syntes det hørte sexlegen til, men det har højst ført
til at erektionen er faldet. Jeg har ikke været i nærheden af en
udløsning på den konto. Så vil jeg 10 gange hellere have et par
nænsomme, blide hænder, der rigtig forstår at kæle.

Mon jeg er den eneste der har det sådan?

Andreas

Fra : jens

Dato : 08-03-04 23:35

"A. Barney" <p4751@netscape.net> skrev i en meddelelse
> Loveme wrote:
>
> Mon jeg er den eneste der har det sådan?

det er du ikke.

Jens

Fra : Per O. Madsen

Dato : 09-03-04 13:03

> [...]
> nænsomme, blide hænder, der rigtig forstår at kæle.
>
> Mon jeg er den eneste der har det sådan?

Nææ, jeg kan tilslutte mig din udtalelse.

Per O.

Fra : Anita

Dato : 10-03-04 10:11

> [...]

> nænsomme, blide hænder, der rigtig forstår at kæle.

Det var da i grunden rart at læse. Jeg troede vel nærmest at mænd pr.

Venligst Anita

Fra : Ole Olsen

Dato : 10-03-04 13:06

"A. Barney" <p4751@netscape.net> wrote in news:404CF259.4050807
@netscape.net:

> [...]
> udløsning på den konto. Så vil jeg 10 gange hellere have et par
> nænsomme, blide hænder, der rigtig forstår at kæle.

Jeg sidder og funderer over, i hvor høj grad meget af en debat som denne
tråds kan føres tilbage til en eller anden slags porno-æstetik, dvs. at
man/ vi/ mange efterhånden anvender porno som en slags (forkvaklet)
seksualoplysning.

Og at følgeligt (måske specielt yngre) personer, tror, at et samleje SKAL
køre lige efter pornodrejebogen med indledende oralsex, derefter vaginal-
og gerne analsex og en afslutning igen med oralsex (selvfølgelig her en
grov karikatur, men vel ikke helt forkert)? Er det medvirkende til, at
nogen føler sig tvunget til at deltage i aktiviteter, de egentlig ikke har
lyst til?

Hvad mener gruppen?

Mvh.
Ole O.

Fra : Henning

Dato : 09-03-04 23:12

Skytten wrote:
> [...]
> kommer i munden. Bare tanken om at gøre det. Min fyr vil godt havde
> jeg gøre det og vil blive meget glad for det . Har i nogle gode råd

Skal du øve vold mod dig selv, så lad være!
Jeg har levet i et parforhold i 25 år med en kone der ikke har lyst
til det, det er til at leve med og ikke et kardinal spørgsmål for mig

Men hvis du endelig gern vil på et tidspunkt, så må det være dig der styre
100%, du skal altid have mulighed for flugt/afbrydelse!

Derfor, du skal altid være øverst i f. eks en 69 stilling, aldrig acceptere
at han lægger et ben over din nakke, eller tager fat om dit hovede.

En dejlig måde at få det gjort på, er når manden ligger på ryggen og
du på knæ mellem hans ben, du starter med at tage hans penis i din
hånd og kæler for den, så den vokser og pungen trækker sig sammen om
hans testikler, så starter du med at slikke ham på pungen, tager den ind
i munden og nuldre hans testikler blidt med din tunge, alt meden du
kæler blidt for hans penis med din hånd, efter nogen tid, lader du din
tunge glide kærtegnende op og ned af undersiden af hans penis, blidt
til at starete med, senere presser du tungen imod hans penis lidt
hårdere, holdende hans penis i din flade hånd, så den har noget
at "læne" sig op af, med en fingerspids kæler du samtidig for hans
glans omkring urirørs åbningen og smører præsæden rundt på hans
glans, blidt og pirrende, lad din tunge følge kraven på hans penis
hoved, opdager du, at præspermen i grunden ikke smager så grimt
som du troede, fortsætter du med at tage glansen i munden og kæler
for den med din tunge, lige som med hans tunge i et tungekys, sug
gerne let og før munden langsomt frem og tilbage i små samleje
bevægelser, medens du onanere ham langsomt, dvælende og
med den fasthed han synes er rart, bryg gerne begge hænder
til at holde om hans penis, så du ikke ved et uheld, får hans penis
for langt ind i munden, lad din hånd/hænder følge dine læber op
og ned i den rytme du synes er god for dig, f. eks hurtigt dyk ned,
der efter langsomt tilbage, medens du laver et sugende vaccum
i munden, bryd af og start for fra, hvis du bliver træt i munden,
eller du ikke bryder dig om den stadige linde strøm af præsperm,
der vil være resultatet af dine kærtegn.

Først og Sidst! Aftal med ham, at han ikke må komme i munden
på dig, for så er det første, sidste og eneste gang i hans liv, du vil
være med til det!!

MVH
Henning

Fra : Skytten

Dato : 10-03-04 14:29

> Derfor, du skal altid være øverst i f. eks en 69 stilling, aldrig acceptere
> at han lægger et ben over din nakke, eller tager fat om dit hovede.
jeg vil ikke sige jeg skal gøre vold mod mig selv. men jeg skal overtale
mig selv til at gøre det. og overvinde mig selv.
jeg ved ikke om jeg af på grund at jeg blive tvunget til en gang af min
eks kærerste?. At jeg ikke kan lide det. men vil gerne prøve det igen,

Fra : tempraslamse

Dato : 10-03-04 20:13

"Skytten" skrev d. 06-03-04 15:16 dette indlæg :
> [...]
> i munden. Bare tanken om at gøre det. Min fyr vil godt havde jeg gøre

> det og vil blive meget glad for det . Har i nogle gode råd og ider??

Hejsa Skytten...

Jeg har det på samme måde som dig, hader at få sæd i munden, og sluger
IKKE...
Jeg vil sige, du skal kun gøre hvad du føler er rigtigt... og det med at
han godt kunne tænke sig, at du gjore det.... hmmm ja, det kunne de
fleste mænd.

Min mand aceptere, at jeg ikke sluger og får sæd i ansigtet... og det
burde din også gøre... og så selv bestemme hvornår du gør det... og det
skal kun når du er klar til at gøre det.. *smiler sødt*

mvh Tempraslamse

http://www.kandu.dk/