Diablo II Password
Fra : Kim Jensen

Dato : 06-03-04 14:09

Er der nogen der ved om man kan ændre password i Diablo II, når først
spillet er installeret.
v.h Kim

Fra : Kim Jensen

Dato : 06-03-04 14:33

Anden ting er at hvis jeg instalerer Diablo på 2 maskiner på samme Hub, men
med 2 forskellige password siger Diablo II at paswordet ikke kan bruges 2
gange når jeg opstarter battel net ???

Er der en måde man kan komme uden om det ?

v.h Kim

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-04 14:45

Ja, købe et spil mere. Prisen er ca. 50 kr. for det spil.

--
Med Venlig Hilsen
Anders

Byt --(a)-- med @

Fra : Kim Jensen

Dato : 06-03-04 16:49

Ja det er nemt sagt Anders. Men når det nu er installeret på 2 maskiner, og
ikke har samme password på 2. Skulle der jo ikke være problemer.
Kim

Fra : iddqd

Dato : 06-03-04 17:08

Kim Jensen wrote:

> Ja det er nemt sagt Anders. Men når det nu er installeret på 2 maskiner, og
> ikke har samme password på 2. Skulle der jo ikke være problemer.

Jamen det er der, for det handler ikke kun om et password også om et
serienummer!

Anders har givet løsningen, så er den ikke længere.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Kim Jensen

Dato : 06-03-04 18:55

Undskyld, jeg har ikke udtrykt mig rigtigt. Det er ikke Password jeg mente
men serienummer, som man taster ind for at få lov til installationen.
v.h Kim

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-04 10:36

Ja, og man kan ikke logge på B-Net med 2 computere med samme serienummer på
samme tid. Derfor skal du have 2 seriekoder.

Man kan sagtens lave forskellige konti på B-Net med samme seriekode. Men det
er stadig fra samme computer / serienummer.

--
Med Venlig Hilsen
Anders

Byt --(a)-- med @

Fra : Devast8or

Dato : 07-03-04 17:04

Anders Ugelvig wrote:
> [...]
>
> Man kan sagtens lave forskellige konti på B-Net med samme seriekode.
> Men det er stadig fra samme computer / serienummer.

Læs hvad han skriver. Han har to maskiner med hver sin installation af D2
med _2_forskellige_CD-Keys_

Devast8or

Fra : Brian Høy

Dato : 09-03-04 00:48

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Læs hvad han skriver. Han har to maskiner med hver sin installation af D2
> med _2_forskellige_CD-Keys_

Nu skriver han ikke noget om LoD (men hvis man først opgraderer til 1.08+,
kan man vel ikke klare sig uden). Så vi må vel hellere poientere at man skal
bruge forskellige koder til BÅDE D2 og LoD (man kan ikke bruge 2 forskellige
LoD over samme D2 key, og komme på b-net med begge

Fra : Highlander

Dato : 08-03-04 11:45

"Kim Jensen" <kim.jensen_fjern_@get2net.dk> wrote in message
> Undskyld, jeg har ikke udtrykt mig rigtigt. Det er ikke Password jeg mente
> men serienummer, som man taster ind for at få lov til installationen.
> v.h Kim

Hvis du har 2 installationer - med _hver sin _ cd key så kan du fint logge
begge maskiner på BN også på samme konto - men du kan selv sagt ikke vælge
samme figur.

Hvis du får en melding fra Bn om at du ikke kan logge på fordi du allerede
er loggo på skyldes det at en anden har bruger det samme serie nummer ....
og det har intet at gøre med om din anden maskine er logget på eller ej ..

Highlander
__
Beauty is only skin deep
Uglyness goes right to the bones

Fra : Devast8or

Dato : 06-03-04 21:38

Kim Jensen wrote:
> Ja det er nemt sagt Anders. Men når det nu er installeret på 2
> maskiner, og ikke har samme password på 2. Skulle der jo ikke være
> problemer.
> Kim

Sidder du bag en router? Der har været noget snak om samme problem eller et
der ligner meget alt.games.diablo. Søg på google og se om du kan finde
noget.

Devast8or

Fra : Devast8or

Dato : 06-03-04 21:37

Kim Jensen wrote:
> Er der nogen der ved om man kan ændre password i Diablo II, når først
> spillet er installeret.
> v.h Kim

Nej, din CD-key bliver gemt i en .mpq fil. Den er (AFAIK) ikke til at ændre
i.

Devast8or

Fra : Ukendt

Dato : 07-03-04 10:47

Det er jeg også ret sikker på ikke er muligt at ændre.

--
Med Venlig Hilsen
Anders

Byt --(a)-- med @

Fra : Brian Høy

Dato : 07-03-04 15:26

"Anders Ugelvig" <anders_ugelvig--(at)--hotmail.com> wrote in message
> Det er jeg også ret sikker på ikke er muligt at ændre.

Shadowmaster har lavet et util der kan..... man skal dog sikre sig at man
henter det fra en pålidelig kilde, da man ellers ricikerer at der er en
keylogger i

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-03-04 16:56

In article <404b303e$0$13975$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
Brian_hoey@hotmail.com says...

> henter det fra en pålidelig kilde, da man ellers ricikerer at der er en
> keylogger i

Det er vel ikke noget problem, hvis man er offline når man laver
ændringen?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Devast8or

Dato : 07-03-04 17:03

Jesper G. Poulsen wrote:
> In article <404b303e$0$13975$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
> Brian_hoey@hotmail.com says...

> Det er vel ikke noget problem, hvis man er offline når man laver
> ændringen?

Tja, kunne det ikke tænkes at keyloggeren kan gemme det og sende det når den
finder en forbindelse?

Og i forhold til at risikere at ens CD-key bliver snatchet af en anden er
det ikke så glat at geninstallere spillet en enkelt gang.

Devast8or

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-03-04 11:41

In article <HHH2c.105865$jf4.6364438@news000.worldonline.dk>,
invalid@invalid.invalid says...

> Tja, kunne det ikke tænkes at keyloggeren kan gemme det og sende det når den
> finder en forbindelse?

Lad os se:

Man går offline, installerer det famøse program, laver ændringen,
sletter det famøse program og går online igen. Det tager 5 min.

Fra : Brian Høy

Dato : 09-03-04 00:52

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in message

> Lad os se:
>
> Man går offline, installerer det famøse program, laver ændringen,
> sletter det famøse program og går online igen. Det tager 5 min.

Hjælper nok ikke så meget, hvis man baserer sin installation/afinstallation
på standart installeren.

Medmindre du meget stramt overvåger hvilke filer der oprettes, samt
ændringer i registreringsdatabasen, hjælper dit senarie ikke