MS Windows
briani 27239
Hyperlinks virker ikke
Fra : Bj@rne

Dato : 06-03-04 11:50

På visse hjemmesider jeg går ind på virker hyperlinksene ikke. I mit
tilfælde er det Google(der virker søgefunktionen ikke) Bt.dk, og jp.dk jeg
fatter det ikke. Er der nogen som kan hjælpe inden jeg exploderer??

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-03-04 11:59

Bj@rne wrote:
> [...]
> tilfælde er det Google(der virker søgefunktionen ikke) Bt.dk, og
> jp.dk jeg fatter det ikke. Er der nogen som kan hjælpe inden jeg

Du kunne starte med et fortælle hvilket OS du bruger, og hvilken browser
og hvilken version.
(Eksperterne sidder i news:dk.edb.internet.software.browser)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Bj@rne

Dato : 06-03-04 12:44

Ja altså nu er jeg ikke så fandens beleven når det handler om det tekniske
men explorer er version 6,0 og jeg er ikke helt klar over hvad os er for
noget

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 06-03-04 12:54

Bj@rne wrote:
> Ja altså nu er jeg ikke så fandens beleven når det handler om det
> tekniske men explorer er version 6,0 og jeg er ikke helt klar over
> hvad os er for noget

Det er dit styresystem (eks Windows 98 eller 2000).

Jeg vil anbefale at du spørger i news:dk.edb.internet.software.browser
Hvor chancen for hjælp er størst.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Bj@rne

Dato : 06-03-04 17:56

Ok -- tak skal du have. Det ser ud til at løsningen findes der. SS. Men jeg
kører xp og har prøvet systemgendannelse og der påstår den at der ikke er
sket nogen ændringer???? hmm