Hjææælp
Fra : Jesper

Dato : 06-03-04 11:30

D her må absolut være d rigtigte sted at spørge om , hvordan man laver en
bagrund i flamingo og alfix, desuden har jeg har hørt d r godt at lægge en
flamingo plade i bunden af store akvarier, hvad øh , ligger man bare en
flamingo plade og dækker den med grud eller hvad , sorry men jeg er lidt
lost, har kun erfaring med 128 l akv. men har nu anskaffet mig et 325 l akv.
og kunne godt bruge lidt start hjælp.....

Jesper

Fra : Lars Stigaard

Dato : 06-03-04 12:42

http://jan.boegh.net/akvarium/

http://www.malawigruppen.dk/fremstilling_af_akvariebaggrund_peter_hasbo.htm

http://www.chamberlain.dk/?eid=2&seid=&overskr=Baggrund

Det er de sider jeg har omkrig det emne.

Held & lykke med projektet

--
Mvh.
Lars Stigaard

Fra : Mikael Knop

Dato : 06-03-04 17:02

Jesper wrote:
> desuden har jeg har hørt d r
> godt at lægge en flamingo plade i bunden af store akvarier, hvad øh ,
> ligger man bare en flamingo plade og dækker den med grud eller hvad ,

Grunden til at man anvender en flamingoplade i bunden af akvariet er, hvis
man vil lave stenopbygninger. Under stenene skal der lægges en flamingoplade
for at der ikke skal komme til at ligge et sandkorn under stenen, som pga.
stenens vægt vil kunne sprænge bunden.

MVH Mikael