MS Windows
briani 27239
Autostart af program når IR-forbindelse op~
Fra : Ukendt

Dato : 06-03-04 10:51

Hejsa

Jeg har fået mig en ny mobiltelefon, som jeg dagligt synkroniserer med
Outlook.
Det gøres med et program fra telefonproducenten gennem IR-porten.

Findes der en måde, så XP kan autostarte dette program, når der opnås en
IR-forbindelse?
Det er tydligt, at XP reagerer på forbindelsen, for der kommer og forsvinder
et ikon nede ved uret hver gang telefonen hhv anbringes og fjernes fra
porten.

Jeg tænke på noget i retning af tilslutningen af et eksternt drev, en
scanner e.l. Der bliver jeg tilbudt forskellige programmer, når en
forbindelse opnås.

Tak for svar!