Drengene fra angora
Fra : Jannick

Dato : 06-03-04 10:30

Hejsa.

Det må da være muligt at den fantastisk sang hvor Drengene fra Angora er på
date og synger
"Hun har en Pi... Åh nej, hun har en Pi... Hun har en stor Pi.. og det
burde hun ik..." er et sted på nettet.

Findes den et sted, eller andre muligheder..?

Svar evt til jannick4@hotmail.com

På forhånd tak

Fra : Carl Drud

Dato : 06-03-04 10:37

On Sat, 6 Mar 2004 10:30:21 +0100, Jannick wrote:

> [...]
> burde hun ik..." er et sted på nettet.
>
> Findes den et sted, eller andre muligheder..?

Prøv deres hjemmeside. Der er videoen:

http://www.dr.dk/skum/angora/

Carl

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-03-04 17:01

Jannick wrote:
> [...]
> det burde hun ik..." er et sted på nettet.
>
> Findes den et sted, eller andre muligheder..?

Jeg har lige postet den i news:dk.binaer
Håber at du kan bruge det til noget.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-03-04 17:55

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
> Jeg har lige postet den i news:dk.binaer
> Håber at du kan bruge det til noget.

Hej Per, det er da ikke rippet fra deres hjemmeside vel ?

Jeg syntes kvalien er bedre..

Du skulle i så fald vel ikke ligge inde med "gummi, nej tak" også med Angora
drengene ?

Mvh.

Kim

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-03-04 18:02

Kim Jørgensen wrote:

> Hej Per, det er da ikke rippet fra deres hjemmeside vel ?

Nope, det er hjemmelavet.

> Jeg syntes kvalien er bedre..
>
> Du skulle i så fald vel ikke ligge inde med "gummi, nej tak" også med
> Angora drengene ?

Jo den har jeg også, der er dog lidt knas på lyden, da jeg havde fået
optaget afsnittet på et lidt slidt/defekt VHS bånd.
Jeg kan godt poste den også, hvis du vil have den så bare sig til.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 06-03-04 18:27

> Jo den har jeg også, der er dog lidt knas på lyden, da jeg havde fået
> optaget afsnittet på et lidt slidt/defekt VHS bånd.
> Jeg kan godt poste den også, hvis du vil have den så bare sig til.

Jeg vil meget gerne have den hvis det er muligt?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-03-04 18:45

Martin Sjøstrand wrote:

> Jeg vil meget gerne have den hvis det er muligt?

Og den ligger så også i dk.binaer nu.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Dennis Lange

Dato : 08-03-04 21:33

Per Beer Hansen skrev:
> Og den ligger så også i dk.binaer nu.

Det er så prisen for at være væk i weekenden - øv...

--
Mvh.
Dennis Lange

- Brugte fagbøger: www.pensum.dk www.bogbiz.dk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-03-04 19:51

> Jo den har jeg også, der er dog lidt knas på lyden, da jeg havde fået
> optaget afsnittet på et lidt slidt/defekt VHS bånd.
> Jeg kan godt poste den også, hvis du vil have den så bare sig til.

Hej Per, tak for hjælpen..

Lytter på den lige nu, jeg syntes det lyder fint.. so far... er nået til
"eller spiral, eller spiral" heheehe.

Der er programmer som dette der gør jeg snart må investere i noget
HDrecorder af en art, så man kan gemme griner sager til eftertiden på DVD.

Mvh.

Kim
(kan godt høre lidt knas, men bedre end onlinefætteren på DR)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-03-04 20:02

Kim Jørgensen wrote:

> Hej Per, tak for hjælpen..

Velbekomme, glad for at det kan bruges

> Lytter på den lige nu, jeg syntes det lyder fint..

Det er også mest tydeligt i starten.

> so far... er nået
> til "eller spiral, eller spiral" heheehe.

Jeps, det er en kanon tekst de har lavet, den burde have været med til
Melodi Grand Prix'et

> Der er programmer som dette der gør jeg snart må investere i noget
> HDrecorder af en art, så man kan gemme griner sager til eftertiden på
> DVD.

Jeg bruger bare mit video-in på mit grafikkort, så optager jeg både billede
og lyd (lyden er i stereo).
Så kan jeg altid brænde det ud på en DVD, når jeg en dag får råd til sådan
en brænder

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : UnLocker.NooB

Dato : 24-04-04 08:33

er det muligt at sende den til mig også, ville jeg bliver serdeles glad
for?

- matiasnykf@yahoo.dk

- helst team easy on sangen, men alle deres sange er geniale, så hvilken
er egentligt ligemeget

http://www.kandu.dk/