asus a7v600-x
Fra : René Iversen

Dato : 06-03-04 09:35

Er der andre, der har problemer med at få "keyboard wake-up" til at fungere
på det bundkort?

Sidder med et trådløst logitech tastatur. Har ikke problemet på min egen pc
også med trådløs... dog et andet bundkort.

/René

Fra : Leony

Dato : 06-03-04 13:31

In news:c2c2h8$1jfe$1@news.cybercity.dk,
René Iversen <riversen@SLETDETTEriversen.dk> typed:

> Er der andre, der har problemer med at få "keyboard wake-up" til at
> fungere på det bundkort?

Sidder jumperen rigtigt?
Som default er keyboard wake-up slået fra.

Jumperen hedder KBPWR og den sidder ved PS/2 portene.
Jumper på ben 1-2 = disabled
Jumper på ben 2-3 = enabled

Husk også at kigge i BIOS om indstillingern eer korrekte.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : René Iversen

Dato : 06-03-04 14:27

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sidder jumperen rigtigt?
> Som default er keyboard wake-up slået fra.
>
> Jumperen hedder KBPWR og den sidder ved PS/2 portene.

Ja, det er som det skal være

Fra : H. Ris

Dato : 07-03-04 09:13

Har et A7v600-F og et trådløs Logitech, hvor wake-up fungere perfekt.

Har du husket at aktivere det i BIOS ?

Mvh
Holger

Fra : René Iversen

Dato : 08-03-04 07:42

"H. Ris" <holgerris@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse
> Har et A7v600-F og et trådløs Logitech, hvor wake-up fungere perfekt.
>
> Har du husket at aktivere det i BIOS ?

Yes!

Fra : Alex Kristensen

Dato : 10-03-04 16:17

René Iversen wrote:
> "H. Ris" <holgerris@NOSPAMmail.dk> skrev i en meddelelse

> Yes!

Det virker ikke hvis strømmen til computeren har været afbrudt. Kan det
være det der er dit problem?

--
Alex Kristensen

Try to be the best of whatever you are, even if what you are is no good.