MS Windows
briani 27239
fejl i opstart, bridge.dll
Fra : Ricko.

Dato : 06-03-04 06:04

Jeg er pludselig begyndt at få denne i opstart , har så fundet ud af at det
hvis er noget spyware , men hvordan kommer jeg af med skiltet igen , har
kørt ad aware og virus scan samt ad aware remover uden held, fejlen heder
mangler bridge.dll
link. news:c2bl1b$pu6$1@news.net.uni-c.dk

--
Ricko@livsnyterhot.com
Fjern hot ved mail

Fra : Leony

Dato : 06-03-04 14:28

In news:c2blcn$pvj$1@news.net.uni-c.dk,
Ricko. <ricko@livsnyterhot.dk> typed:

> [...]
> at det hvis er noget spyware , men hvordan kommer jeg af med skiltet
> igen , har kørt ad aware og virus scan samt ad aware remover uden

Prøv med HijackThis: http://mjc1.com/mirror/hjt/
Den skulle kunne fjerne fejlmeddelsen, sådan berettes det i hvert fald i
et par forumposts jeg har læst.

Du kan sikkert også fjerne referencen manuelt i registreringsdatabasen.
http://www.kephyr.com/spywarescanner/library/flingstonebridge/index.phtml
Husk backup af regbasen osv.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: