Mere Chow Yun Fat på på DR1
Fra : Fax_Modem

Dato : 06-03-04 00:49

Good evening...

Er man til Hong-Kong action og Chow Yun Fat kan man stadig nå at tune ind på
DR og se The Corruptor og nyde en karismatisk Mr. Fat som korrupt men
alligevel sympatisk politibetjent. Chow Yun Fats præstation er dog stort set
også det af værdi filmen har at byde på (ok, den har nogle ganske habile
action sekevnser)...historien er den værste gang rod jeg længe har set og
Mark Wahlbergs præstation som makkeren er kort og godt frygtelig. Den mand
kan altså ikke spille skuespil.

Ville personligt have foretrukket The Replacement Killers, som jeg ydmygt
mener er det bedste Chow Yun Fat har lavet siden han kom til Hollywood.

Anyway, døm selv :)

/Jesper

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-03-04 10:01

> Mark Wahlbergs præstation som makkeren er kort og godt frygtelig. Den mand
> kan altså ikke spille skuespil.

måske ikke hans bedste film, men Mark er da en kanon action skuespiller - ja
og drama osse for den sags skyld... nogle af mine favoritter i flæng:

The Italian Job (flot action remake)

Basketball Diaries (som osse har en rigtig god DiCaprio)

Rock Star (ikke til at komme udenom hvis man var ung i 80'erne - endelig en
epokefilm man som 32 årig har oplevet)

Boogie Nights (fantastisk og anderledes film)

Generelt er hans film ok, men disse er dem jeg sån lige husker som de
bedste... og jo, jeg kan osse godt lide den nye Planet of the Apes, men
foretrækker dog den gamle 100% så den vil jeg lade være med at nævne... well
næsten anyways
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight