MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Problem med exe-fil
Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-03-04 00:14

Hej Alle
Når jeg dobbeltklikker på en downloaded .exe fil fremkommer der et lille
sort dos-vindue i et par sekunder...
and that's it. Hvad betyder det?

Ole

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 06-03-04 00:30

Den Sat, 6 Mar 2004 00:14:12 +0100, "Ole Thomsen"
<arntdesign@hotmail.dk> skrev:

>Hej Alle
>Når jeg dobbeltklikker på en downloaded .exe fil fremkommer der et lille
>sort dos-vindue i et par sekunder...
>and that's it. Hvad betyder det?

Det betyder at programmet åbner komandofortolkeren, gør et eller andet
og dernæst lukker den igen.
Hvad er det for en fil?

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-03-04 00:41

Det er et tegneprogram

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 06-03-04 00:50

Den Sat, 6 Mar 2004 00:40:54 +0100, "Ole Thomsen"

>Det er et tegneprogram

Lav en genvej til programmet. Gå ind i egenskaber for genvejen og prøv
om du ikke kan sætte det til, at lade være med at lukke.

Det lyder lidt suspekt? Er det et DOS-tegneprogram?

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : Ole Thomsen

Dato : 07-03-04 20:47

Nej, det er helt nyt program......men det virke som om jeg skal køre det fra
en dos prompt.
Ole

Fra : Lyrik

Dato : 07-03-04 00:33

"Ole Thomsen" <arntdesign@hotmail.dk> wrote in message
> Hej Alle
> Når jeg dobbeltklikker på en downloaded .exe fil fremkommer der et lille
> sort dos-vindue i et par sekunder...
> and that's it. Hvad betyder det?
>
> Ole
+++++++++++++++++++++++
Gå ind i "Start" Programmer, "Tilbehør" Command prompt.
Kør programmet fra det vindue ved at "browse"(ved hjælp af doskomandoer) dig
ind i mappen og skrive "downloaded.exe". Så vil programmet køre uden at
lukke vinduet.

Alternativt kan du downloade "Powertools" "Commandprompt here", så får du
muligheden for at højreklikke på mappen hvor programmet befinder sig,
således at du kan skrive "exe-ordren" direkte fra mappen.

Hilsen
Jens

Fra : Ole Thomsen

Dato : 07-03-04 20:49

Okay, jeg prøver.

Fra : Lyrik

Dato : 07-03-04 22:54

"Ole Thomsen" <arntdesign@hotmail.dk> wrote in message
> Okay, jeg prøver.
Rettelse:
de hedder "Powertoys" og kan findes her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Hilsen
Jens