MS Windows
briani 27239
Optage lyd fra hjemmesider o.lign.
Fra : Mr_Smith

Dato : 05-03-04 19:33

Nogen som har kendskab til hvordan jeg kan optage lyd fra hjemmesider
o.lign. i wav-format? Jeg har prøvet med Windows' Sound Recorder, men den
opfanger intet andet end dyb stilhed.

Det er i min søgen efter en ny start-up lyd til Windows... :=)

//smith

Fra : BHS

Dato : 05-03-04 19:51

"Mr_Smith" <no@emailatall.moc> skrev i en meddelelse
> Nogen som har kendskab til hvordan jeg kan optage lyd fra hjemmesider
> o.lign. i wav-format?

Prøv Total Recorder

http://www.highcriteria.com/

Fra : ///JJ

Dato : 05-03-04 19:59

"Mr_Smith" <no@emailatall.moc> wrote in message
> [...]
> opfanger intet andet end dyb stilhed.
>
> Det er i min søgen efter en ny start-up lyd til Windows... :=)

I princippet kan du loope lyden fra din højttaler udgang ind i indgangen på
dit lydkort..... husk at slå "mute" fra på indgangen, den er vistnok muted
per default....

mvh
///JJ

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 05-03-04 20:10

> [...]

>Nogen som har kendskab til hvordan jeg kan optage lyd fra hjemmesider
>o.lign. i wav-format? Jeg har prøvet med Windows' Sound Recorder, men den

Total Recorder kan optage alt.

http://www.highcriteria.com/

Men, hvis det er lyd fra hjemmesider, så har du jo allerede lyden
i din Temporary Internet Files og kan finde den der, evt. kig i
kildekoden og find linket til lyden (medmindre det er lavet i
Flash).
--
Knud

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-03-04 21:18

Husk, at Nero er din ven!

Fra : Lars

Dato : 05-03-04 21:37

> [...]
> opfanger intet andet end dyb stilhed.
>
> Det er i min søgen efter en ny start-up lyd til Windows... :=)

Jeg ville foreslå CDex

Lars

Fra : S

Dato : 06-03-04 01:54

Mr_Smith skrev news:9J32c.163$ZP7.150@news.get2net.dk
> Nogen som har kendskab til hvordan jeg kan optage lyd fra hjemmesider
> o.lign. i wav-format? Jeg har prøvet med Windows' Sound Recorder, men den
> opfanger intet andet end dyb stilhed.

WM Recorder virker og en nem
http://cybermedie.dk/forum/viewtopic.php?t=170&sid=fe5a84405969005274424c7229f00da0