Søger netkort med 100 Mbps transferspeed
Fra : Qbic - 6400

Dato : 05-03-04 17:14

Jeg har lige nu noget Sitecom, men den kan ikke køre 100 Mbps men full
Duplex 54 Mbps
Har det nogen forskel ved flere maskiner på samme router, eller skal jeg
skifte til anden der
kan køre rent 100 Mbps ???

--
Qbic - Tlf. 2326 4892

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-03-04 09:37

"Qbic - 6400" <niels@qbic.dk> skrev :

> [...]
>Duplex 54 Mbps
>Har det nogen forskel ved flere maskiner på samme router, eller skal jeg

du burde oplyse at det er til trådløst netværk (hvis jeg husker
rigtigt)

Fra : Qbic - 6400

Dato : 06-03-04 10:25

Uha dadada en svipser

Det er Sitecom's trådløs netværk

/ Qbic

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-03-04 10:56

"Qbic - 6400" <niels@qbic.dk> skrev :

>Uha dadada en svipser

naehhhh.... ;)

>Det er Sitecom's trådløs netværk

det gættede jeg på.

Hvad siger de hos Sitecom , til dit "problem"

"problem i anførselstegn, fordi de godtnok skriver "op til 100", men
ikke dokumenterer det, på deres sider....

Fra : Qbic - 6400

Dato : 06-03-04 21:53

Har snakket med Sitecom

Jeg mener så det er rent salgsgas, de forklarer at
den overfører med 100 Mbps selv om der kun står tilsluttet med 54 Mbps

Jeg har således prøvet via den anden PC på mit netværk som er tilsluttet
direkte til Broadband Routeren, at overføre en større fil, den kommer ikke
over de 54 Mbps.

Alt er prøvet, inde i Routeren har jeg både prøvet at fjerne fluebenet fra
Turbomode
dog uden at det har hjulpet.

Forretningen forklarer at den kører full duplex, noget med at den kan sende
& modtage
samtidig, men det kan hvist ikke helt lade sig gøre ( eller hvad. ) ?

/ Qbic