Skærme
Fijala 3554
God 17" skærm?
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 05-03-04 16:20

Hej

Er der nogen der vil anbefale en god 17" skærm.
Jeg lægger vægt på 2 ting:
Billedet skal være knivskarpt, jeg er træt af min 17" IBM G70 skærm med et
gnidret billede.
Den skal have en god opdateringshastighed i 1024 x 768.

En større skærm har jeg ikke plads til.

Nogen anbefalinger? Jeg har kigget på en masse men det er jo svært, er der
noget specielt billedrør osv. man skal kigge efter?
Trinitron skulle jo være ret godt, men er det efterhånden ikke overgået af
noget nyere og smartere?

/Morten

--
Replace .hej with .com in my e-mail prior to sending e-mail.

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 05-03-04 16:22

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.hej> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget specielt billedrør osv. man skal kigge efter?
> Trinitron skulle jo være ret godt, men er det efterhånden ikke overgået af

Faldt lige efter jeg havde postet over den her:
http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,62843,pg,2,00.asp Det ser jo
meget lovende ud.

/Morten

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 05-03-04 16:28

> [...]
> noget specielt billedrør osv. man skal kigge efter?
> Trinitron skulle jo være ret godt, men er det efterhånden ikke overgået af

Regner med det bliver den her
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=21814 ... nogen der kan sige noget
for/imod den?

/Morten

Fra : Listen

Dato : 07-03-04 21:37

Morten Lundstrøm wrote:

> Regner med det bliver den her
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=21814 ... nogen der kan sige
> noget for/imod den?

Jeg synes ellers der står en del bedømmelser, som giver et udmærket billede
af skærmen.

Hilsen
Kim