USB pin ==> A hun
Fra : MP Jakobsen

Dato : 05-03-04 16:14

Hej eksperter!

Jeg har lige indkøbt mig et USB 2.0 kort, og til min store forbløffelse
finder jeg ud af at den interne porr på kortet er sådan et "A"-hun-stik.
Øv. Jeg har en USB port siddende foran på mit kabinet som jeg havde regnet
med at tilslutte dette nye kort, men det bruger det her system med 5+4 pins
(som lige nu sidder i mit USB 1.1 på bundkortet). Kan man købe en
'converter' der kan lave de der pins om til et A-han stik?

MP

Fra : TGD

Dato : 08-03-04 09:41

"MP Jakobsen" <"mpej[slet_dette]"@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (som lige nu sidder i mit USB 1.1 på bundkortet). Kan man købe en
> 'converter' der kan lave de der pins om til et A-han stik?

Ja det kan du.

I en af markedsgrupperne sikkert, i de fleste nye bundkort følger der en
eller 2 med.

Fra : MP Jakobsen

Dato : 08-03-04 21:58

On Mon, 8 Mar 2004 09:41:09 +0100, TGD wrote:

> [...]
> pins
>
> Ja det kan du.
>
> I en af markedsgrupperne sikkert, i de fleste nye bundkort følger der en

Tak for svar. Jeg må på jagt.