Hjælp ang. datakabel......
Fra : Trine

Dato : 25-04-01 14:11

Hejsa,
jeg er netop blevet den lykkelige ejer af et datakabel, men kan bare slet
ikke finde ud af at bruge det. Jeg har et program der hedder Nokia Logo
Express v2b7. Men det tyder på at den kun understøtter Nokia tlf 51xx og
61xx. Min tlf er en nokia 3310. Er der noget standard man gør inden man
starter.

En evt. guide ville være dejlig.

På forhånd tak, og jeg håber at der en der vil hjælpe mig lidt.

Trine

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 25-04-01 14:12

Trine skrev:

>jeg er netop blevet den lykkelige ejer af et datakabel, men kan bare slet
>ikke finde ud af at bruge det.

Hvad skal du bruge det til?

>Jeg har et program der hedder Nokia Logo
>Express v2b7. Men det tyder på at den kun understøtter Nokia tlf 51xx og
>61xx. Min tlf er en nokia 3310.

Det bedste program til logoer og sådan noget, det må være LogoManager
- www.logomanager.co.uk

>Er der noget standard man gør inden man starter.

Ikke umiddelbart, nej.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.