Ichi the killer hjælp
Fra : Ukendt

Dato : 05-03-04 15:08

Jeg har set et klip fra Ichi hvor et ansigt gled ned af en væg fyldt med
blod.
Dette klip mindes jeg ikke at havde set i min tokyo shock udgave!
Den skulle ellers være uncut.

Her er hvad en person svarede:

Ja, det klip er i hvert fald med i den danske udgave. Fona 2000, TP
Musikmarked og Stereo Studio har den i øvrigt også til 100 kr.

Nogen der lige vil be- eller afkræfte om Tokyo Shock udgaven er klippet?

Rune

Fra : Morten DH

Dato : 05-03-04 15:49

"Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der lige vil be- eller afkræfte om Tokyo Shock udgaven er klippet?

Ifølge IMDB: US DVD is available in a censored "R" version and an uncut
"unrated" version.

Måske du lige skulle tjekke om du har fået den rigtige (og R står ikke for
rigtig )

Fra : Ukendt

Dato : 06-03-04 09:07

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "unrated" version.
>
> Måske du lige skulle tjekke om du har fået den rigtige (og R står ikke for

Not Rated (NR) står der på bagsiden!!!
Men den scene hvor ansigtet glider ned af væggen er altså ikke med på min.

Hvor i filmen er den scene? Så må jeg jo spole derhen og kigge igen.....

Rune

Fra : Kasper Bang

Dato : 08-03-04 08:45

"Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> wrote:
> Hvor i filmen er den scene? Så må jeg jo spole derhen og kigge igen.....

Jeg husker det som om, det er relativt tidligt i filmen - vist nok
første tredjedel. Men du får mig ikke til at sætte den på igen.
Sammenlignet med Audition var den IMO uendeligt uinteressant...

MVH/Kasper Bang