Problemer ved instal. af Flight SIM 2004
Fra : Michael Christoffers~

Dato : 05-03-04 14:52

Microsoft Flight Simulator 2004 encountered a disk error while writing to
the file:

d:/flight sim2004/scenery/eurw/scenery/HP951130bgl

Make sure you harddisk is not full and that the file is not in use.

Jeg har prøvet at installere det på 2 forsk. harddiske med samme resultat.
Mht til at jeg skal "sikre mig at filen ikke er i brug"?? Hvordan skulle den
kunne være det når den ikke er installeret endnu?
Nogen der kender problemstillingen og evt. afhjælpning heraf?

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Gerner

Dato : 05-03-04 16:44

On Fri, 5 Mar 2004 14:51:30 +0100, "Michael Christoffersen"
<pescator@NOSPAMstofanet.dk> wrote in dk.spil.computer:

>Microsoft Flight Simulator 2004

Du må spørge i flysim gruppen.

--
Gerner
860WU/4025hrs

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 05-03-04 17:08

"Gerner" <nospamadresse@postkasse.org> wrote in message

> Du må spørge i flysim gruppen.
>
> --
ooops. Anede ikke at der var sådan en gruppe. Gør jeg fluks. Tak for det.
mvh
Michael