Prob. med BattleField 1942 efter Patch 1.6
Fra : --=Stone=--

Dato : 05-03-04 12:37

Hejsa,

Efter jag har installeret patch 1.6 har jeg probs med at kører spillet.

Mit prob. består af at når jeg starter spillet, flimmere skærmen, så det er
helt umuligt at spille.

Jeg har prøvet at afinstallere spillet igen, og opdatere til patch 1.5 - og
der er der ikke nogle problemer.

Så alt andet lige, er der en bug i patch 1.6 !

Har andre en løsning, el. oplevet det samme ???

Jeg har følgende config.

P4 2,4
1024 Mb dual pc 3200
Radeon 9700 Pro med Catalyst 7-97

--=STONE=--©
http://users.cybercity.dk/~nmb26010

Fra : Kurt Lund

Dato : 05-03-04 12:54

"--=Stone=--" <bugtrup@SPAMemail.dk ( fjern SPAM )> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er der ikke nogle problemer.
>
> Så alt andet lige, er der en bug i patch 1.6 !
>
> Har andre en løsning, el. oplevet det samme ???

Hej

Har du prøvet med de sidste nye driver fra ATI
jeg bruger ver 6.14.10.6422 eller som du kalder dem 7-981 og har ingen
probs.

Mvh
Kurt

Fra : --=Stone=--

Dato : 06-03-04 11:09

"> Hej

> Har du prøvet med de sidste nye driver fra ATI
> jeg bruger ver 6.14.10.6422 eller som du kalder dem 7-981 og har ingen
> probs.

Har opdateret driver, uden det store resultat....

Steen
http://users.cybercity.dk/~nmb26010